beantwoord

Veel storing interactieve TV

• 4 augustus 2014
  • 4 reacties
  • 819 keer bekeken

Ik heb de afgelopen tijd veel last van een "vastlopende" TV ontvanger en storing in beeld en geluid (blokjes, stilstaande fragmenten enz..). Vanaf het begin heb ik gebruik gemaakt van de bijgeleverde draadloze set die door de Guidion installateur aangesloten is en bij tijd en wijle heb ik last van bovengenoemde storing. Soms ook tijden niet. Ik heb al diverse malen de ontvanger opnieuw opgestart en ook het modem. Ik wordt er nu wel een beetje moedeloos van. Ik kan beter op m'n slaapkamer via de digitenne kijken, want dat is betrouwbaarder....
Zijn er lezers of moderatoren met een oplossing voor dit probleem ???
icon

Beste antwoord door jimny 5 augustus 2014, 04:57

Kun je de tv ontvanger eens aansluiten via een lan kabel vanaf je modem, als het dan wel goed is dan moeten wellicht de draadloze adapters voorzien worden van nieuwe firmware.
Het kan ook zijn dat je internetsnelheid is afgenomen doordat het modem te vaak is uitgezet.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Kun je de tv ontvanger eens aansluiten via een lan kabel vanaf je modem, als het dan wel goed is dan moeten wellicht de draadloze adapters voorzien worden van nieuwe firmware.
Het kan ook zijn dat je internetsnelheid is afgenomen doordat het modem te vaak is uitgezet.
Badge +2

Zijn er lezers of moderatoren met een oplossing voor dit probleem ???

Ja hoor, haal het draadloze set uit het stopcontact, open een raam en slinger de set zover mogelijk als het vliegen wil het raam uit en sluit de ontvanger bedraad aan. Zeer waarschijnlijk is je probleem nu opgelost.

Zoek maar eens op problemen met deze draadloze adapters, meer ellende kan je niet op je hals halen.
Reputatie 3
@Jos Bruining,

Ik heb jouw verzoek doorgezet naar de afdeling welke dit voor jou kan onderzoeken. Binnen enkele werkdagen wordt er contact met jou opgenomen. Wil je mij in een reactie laten weten wanneer het opgelost is?

Yanick
Dank je wel Yanick. Ik laat het even weten...

Reageer