beantwoord

Vastloper na vastloper

• 8 juli 2016
  • 5 reacties
  • 617 keer bekeken

Help. Ik ben net een week bij Telfort (Internet en Televisie) en ik begin er behoorlijk spijt van te krijgen dat ik bij Ziggo weggegaan ben. Ik had daar echt nooit een storing. Bij telfort loopt de boel ieder uur 2 tot 3 keer vast. Zo irritant!

Ik heb het gewoon aangesloten zoals beschreven staat, De modem staat dichtbij de aansluiting.
Wordt dit vanzelf beter of moet kan ik beter opzeggen en op zoek gaan naar een ander.

Alles al geprobeerd, Aan en uitzetten. Opnieuw opstarten..Niks werkt. Dan doet ie het weer even en dan loopt het daarna weer vast.
icon

Beste antwoord door Stephen 9 juli 2016, 16:51

Bedankt voor jouw gegevens Jasper. Ik zie dat je gisteren contact hebt gehad met de klantenservice en na het vervangen van de kabel en het modem te hebben gereset functioneert jouw verbinding nu hartstikke prima! Zodra je weer problemen ervaart dan zie ik graag een berichtje van jou tegemoet.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Jasper, welkom op het forum! Ik betreur het dat je nu al problemen ervaart met onze diensten. Betreft dit internet, Interactieve TV of allebei? Graag ontvang ik ook je naw-gegevens in een privébericht zodat ik naar je verbinding kan kijken.
Bedankt voor je reactie en ik stuur je een bericht.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens Jasper. Ik zie dat je gisteren contact hebt gehad met de klantenservice en na het vervangen van de kabel en het modem te hebben gereset functioneert jouw verbinding nu hartstikke prima! Zodra je weer problemen ervaart dan zie ik graag een berichtje van jou tegemoet.
Mooi zo en bedankt. De verbinding doet het nu inderdaad prima en als het zo blijft ben ik meer dan tevreden.
Reputatie 8
Badge +16
Graag gedaan en bedankt voor het melden. 🙂