beantwoord

Vastlopend beeld

• 16 juni 2020
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

vanaf zaterdag storing vastlopend beeld. Zondag telfort gebeld kreeg een bandje niemand nam op.

Maandag gebeld uitgelegd wat het probleem is, gevraagd om een andere modem want op de modem kreeg ik een blauw lampje.

Dinsdag  ipv van de gevraagde modem krijg ik een tv ontvanger. Pff

Dan die maar aansluiten krijg nu voor de verandering foutmelding 301.

Alles geprobeerd dan maar weer oude tv ontvanger aansluiten. Weer vastlopende beeld.

Wat nu 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 24 juni 2020, 09:04

Welkom bij ons op het forum @hooidrift34. Dat je op zondag een bandje hoorde in plaats van een medewerker is logisch, de klantenservice is dan gesloten. Ik zie dat je na het gesprek waarbij de tv-ontvanger nog vaker contact is geweest en daarbij later alsnog een modem is gestuurd. Hoe gaat het met het beeld op de tv nu je die hebt ontvangen? Is het beter of kan ik ook nog met je meekijken?

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8

Dan die maar aansluiten krijg nu voor de verandering foutmelding 301.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/foutcode-300-301-307-of-311.htm

Blauw led-lampje van de modem kan betekenen dat er een update gaande is van de firmware.
Of bijv. dat de modem/router in “eco” mode staat (m.b.t. WiFi).

Reputatie 8
Badge +11

Welkom bij ons op het forum @hooidrift34. Dat je op zondag een bandje hoorde in plaats van een medewerker is logisch, de klantenservice is dan gesloten. Ik zie dat je na het gesprek waarbij de tv-ontvanger nog vaker contact is geweest en daarbij later alsnog een modem is gestuurd. Hoe gaat het met het beeld op de tv nu je die hebt ontvangen? Is het beter of kan ik ook nog met je meekijken?

Reputatie 8
Badge +11

We hebben geen reactie meer van je gezien @hooidrift34. Ik neem aan dat dat betekent dat het met het nieuwe modem is verbeterd. Als dat niet zo is of als je andere vragen hebt weet je ons te vinden.

Reageer