beantwoord

Vastlopen tv-ontvanger ZyXEL

• 7 december 2016
  • 2 reacties
  • 88 keer bekeken

Ik heb twee tv-ontvangers welke allebei sinds nu ruim een maand regelmatig vastlopen, en/of erg traag(of gewoon niet) reageren. Dit gebeurt met name bij opgenomen programma's. Als ik terug of door wil spoelen komt de balk wel in beeld, ook de doorspoelsnelheid is zichtbaar maar hij doet het gewoon niet of pas minimaal 30 seconden later.
Als het kastje is vastgelopen moet ik de stekker uit de modem halen want via de aan/uitknop op de ontvanger start het niet opnieuw op. Waar ligt dit aan en wat kan er aan gedaan worden?
icon

Beste antwoord door Stephen 27 januari 2017, 11:25

Beste Kaatjuh, via een privébericht heb je me aangeven dat de problemen met de Interactieve TV zijn opgelost. Op dit topic plaats ik een slotje.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Kaatjuh, welkom op het forum! Wat vervelend dta je problemen ervaart met de TV-ontvangers. Ik ontvang graag je naam en adresgegevens in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Kaatjuh, via een privébericht heb je me aangeven dat de problemen met de Interactieve TV zijn opgelost. Op dit topic plaats ik een slotje.