Vastlopen decoderen bij opnemen. Films pluspakket en HBO on demand etc.

• 23 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 130 keer bekeken

Badge
Tijdens het willen kijken naar films via videotheek op pluspakket HBO on de mand loopt de decoderen steeds vast. Probleem nog steeds niet opgelost ondanks nieuwe kastjes moter e.d. Dit speelt al vanaf december vorig jaar. Dus ik betaal extra abonnementskosten al die tijd voor Jan met de korte achternaam. Alle voorkomende zaken al geprobeerd.
Software updaten fabrieksinstellingen e.d.
En nu????

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Richard, welkom op het forum! Wat vervelend dat je problemen ervaar met het afspelen van opnames. Ik ontvang graag je adresgegevens in een privébericht. Na ontvangst ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens Richard! Mijn collega's hebben hiervoor een ticket aangemaakt en hopen zo spoedig mogelijk met een oplossing te komen. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Excuses voor het ongemak.
Badge
Hoi,
Al in de tussentijd al weer een aantal keer contact gehad met klantenservice.
Probleem nog steeds niet verholpen. zou teruggebeld worden, tot op heden nog niet gebeurd.
Vanaf december 2015 speelt dit probleem al, wel korting gekregen bij het afsluiten van een nieuw abonnement,
echter korting voor pluspakket is geen korting omdat ik hier nog steeds geen gebruik van kan maken.
Vanaf 2015 (december) betaal ik 10 euro voor pluspakket waar ik geen gebruik van kan maken.
Pauzeren en terugkijken van een programma kan ik geen gebruik van maken.
Na zo'n lange tijd (1 jaar en 3 maanden) verwacht ik nu toch eens een actie van jullie kant om de problemen op te lossen.
Indien deze problemen niet opgelost kunnen worden, wil ik daar ook een antwoord op.
Misschien overstappen naar een andere provider?
Tevens verlang ik een restitutie van het betaalde product waar ik geen gebruik van kan maken.
U begrijp dat mijn geduld nu wel een beetje ten einde loop.
Ik hoop zo snel mogelijk een reactie te krijgen en dat eindelijk het probleem eens wordt opgelost en actie wordt ondernomen.
Met vriendelijke groet,

Richard Huijgen
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Richard, ik betreur het dat de problemen nog steeds niet zijn opgelost en dat er nog geen contact met jou is opgenomen. Je verzoek heb ik intern uitgezet. Binnen twee werkdagen nemen mijn collega's van de afdeling Klantrelaties contact met jou op om het een en ander te bespreken.
In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen via een privébericht.

Op dit topic plaats ik een slotje.