Al maanden wacht ik al op het moment dat de HD zenders vooraan de zenderlijst komen te staan op mijn tv ontvanger. Het is aangekondigd vanaf 1 februari!! Nu zijn we 5 maanden verder en is het nog niet gebeurd. Wanneer mogen we het nu eindelijk eens verwachten?!?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/internet-tv-bellen/interactieve-tv/hd-op-1.htm?cid=redirect:www.telfort.nl/hdop1
icon
Beste antwoord door Wieger DB 17 juli 2017, 16:35
Fijn dat je onze hulp waardeert, @knorde. Wij doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen.
@Superray ik heb antwoord gekregen van mijn collega's. De huidige verwachting is dat eind dit jaar alle klanten van Telfort over zijn op HD op 1. Ik weet dat in een eerder stadium een andere tijdsindicatie is gegeven en je graag HD op 1 wilt. Voor nu kan ik alleen maar adviseren om af te wachten.
Update 5 december 2017: Tijdens de uitrol van HDop1 bij de eerste groep klanten is geconstateerd dat de kans op verstoring hoger is gebleken dan vooraf ingeschat. Op basis van de bevindingen bij deze eerste groep klanten zijn inmiddels de nodige verbeteringen doorgevoerd.
De uitrol van HDop1 is inmiddels weer opgestart bij een kleine groep klanten en op basis van de ervaringen die we opdoen bij deze klanten zal de uitrol van HDop1 verder worden doorgezet. De verwachting is dat de uitrol zal doorlopen tot in de tweede helft van 2018.
Bekijk reactie