beantwoord

Van analoog naar HD en toch teleurgesteld?

• 13 april 2019
  • TV
  • 9 reacties
  • 216 keer bekeken

Reputatie 1
Wie heeft er bij de overgang van analoog naar HD signaal ook slechte ervaringen met het kijken naar de TV?
ondanks glasvezel en een verbinding via ethernetkabel, ervaar ik stilstaand beeld bij het kijken naar de tv. (Met analoog signaal nooit gehad) en nu elke minuut een paal keer).
dit is om gek van te worden, en zou een reden zijn om over te stappen!!
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 15 april 2019, 08:59

Hoi @Rama1967, wat leuk dat je ons Forum hebt gevonden. Nu lees ik dat je sinds de overgang last hebt van haperend beeld. Dat is niet fijn tv-kijken, dat begrijp ik heel goed.

Nu ben ik wel heel erg benieuwd net als jimny hoe de ontvanger is aangesloten op het modem? Is dat rechtstreeks met de kabel of met draadloze adapters? En heb je het glasvezelkastje en modem al eens opnieuw opgestart en de ontvanger een reset gegeven? Hoe is het beeld daarna?

Zou je ook nog jouw huisnummer aan jouw Forumprofiel willen toevoegen? Dan kan ik vanaf hier ook nog eens het signaal doormeten.

Bekijk reactie

9 reacties

De laatste tijd valt het gelukkig mee maar ik herken dit zeker.
Reputatie 8
Badge +17
Ik heb ook glasvezel echter deze klacht herken ik totaal niet.
Maar nu to the point ;
Is je tv ontvanger via de draadloze adapters aangesloten of bekabeld
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Rama1967, wat leuk dat je ons Forum hebt gevonden. Nu lees ik dat je sinds de overgang last hebt van haperend beeld. Dat is niet fijn tv-kijken, dat begrijp ik heel goed.

Nu ben ik wel heel erg benieuwd net als jimny hoe de ontvanger is aangesloten op het modem? Is dat rechtstreeks met de kabel of met draadloze adapters? En heb je het glasvezelkastje en modem al eens opnieuw opgestart en de ontvanger een reset gegeven? Hoe is het beeld daarna?

Zou je ook nog jouw huisnummer aan jouw Forumprofiel willen toevoegen? Dan kan ik vanaf hier ook nog eens het signaal doormeten.
Reputatie 1
De tv is bekabeld aangesloten.
er is verder niets verandert.
nieuw modem door Telfort, nieuwe router en nieuw kastje.
Je meet de goede snelheden zowel bedraad als via wifi het is enkel TV wat niet lekker werkt?
Reputatie 1
@Galdor68 het is inderdaad enkel de TV, geen probleem met internet
Dan zou ik in ieder geval de reset van de tv ontvanger zoals voor gesteld door Bart uitvoeren zie de link in zijn berichtje.
Reputatie 1
bedankt allemaal, ik heb de router gereset, en zoals het er nu naar uitziet is het probleem verholpen.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is fijn om te lezen. 🙂 Mocht er weer iets zijn, laat het dan vooral weten.

Reageer