V raag aan webcare,Wanneer kan ik de modem etc verwachten ?

• 18 februari 2012
  • 27 reacties
  • 4233 keer bekeken

Badge
Hallo
Enigzins jaloers, hoorde ik dat een vriend van wie de bedenktijd 1 dag na die van mij was verlopen dat hij zijn decoder al had binnen gekregen.
Mijn vraag aan webcare is er zicht op wanneer het pakket aan mij verstuurd word?
De callcentermedewerker die mijn aanmelding aannam had het er over dat alles binnen 11 dagen rond zou zijn.
Kijkend op de website zag ik dat daar waarschijnlijk geen sprake van kon zijn met het oog op de wettelijk 7 dagen bedenktijjd.
Sorry voor het ongeduld maar als je iets besteld wil je het meestal gisteren al hebben toch;-)

gr Jochem

27 reacties

Badge +7
Ik zie dat het modem op 18-02-2012 verstuurd is, ik verwacht dat aan het einde van de middag de track/trace bekend is, zodra dit het geval is stuur ik deze code in een privé bericht. :)

Henk
Badge
Ik zie dat het modem op 18-02-2012 verstuurd is, ik verwacht dat aan het einde van de middag de track/trace bekend is, zodra dit het geval is stuur ik deze code in een privé bericht. :)

Henk

bedankt Henk, da's goed nieuws
Badge +7
Track/trace is helaas nog niet bekend. Zodra deze actief wordt krijgt u deze alsnog.

Henk
Badge
Bedankt voor het mailtje Henk
Op de site van Telfort staat de bestelling nog steeds niet op verstuurd maar dat zal wel gewijzigd worden als de tnt hier op de stoep staat 😃
Ik wacht gespannen af en zeg maar je tegen U hoor
gr Jochem
Badge +7
Track/trace van het modem is verzonden in een privé bericht. :)

Henk
Badge
Toppie,
bedankt voor de service

gr Jochem
Badge
aatste vraag, ik heb nog geen brief ontvangen over de oplevering wanneer kan ikm dat verwachten of staat het signaal er al op en kan ik de boel activeren

gr Jochem
Badge +7
De oplevering staat gepland voor 27-02-2012. :)

Henk
Badge
Ik heb de boel net aangesloten, kan ik dan gewoon aanmelden zonder risico dat er bij jullie iets foutloopt?
mijn ervaring bij telfort is dat de boel allang werkt voor de officiele oplevering.

gr Jochem
Badge +7
U kunt het nu al gebruiken, zonder problemen.

Henk
Badge
vooralsnog fout 12 geen ip , betekend dat dat er nog geen signaal is?
Badge +7
Excuus voor de verwarring, internet zal zonder problemen werken. Alleen de televisie zal pas gaan werken op de 23e.

Henk
Badge
ben ik weer, alles aangesloten en vragen of ik de boel mag aanzetten japie ongeduld, ik heb de pincode nog niet ontvangen.
En zoals al aangegeven geen ip adres dus denk ik geen signaal, heb ik dat goed begrepen Henk ?

gr Jochem
Badge +7
De brief met deze gegevens zult u deze week nog binnen krijgen. De rest klopt zoals u het heeft gezegd. :)

Henk
Badge
Ok bedankt voor de snelle info, het wachten is op de postbode morgen dan maar.
Moet ik om alsnog straks een ip adres toe te wijzen aan de ontvanger de modem ressetten of kan ik volstaan om de ontvanger van stroom af te halen en weer aan te zetten?
Het feit dat de dowloadsnelheid via usenet ronde de 1200 kb/s is ipv mijn normale snelheid van rond de 1800kb/s komt door het feit dat de modem aan en uit is geweest en een normale reactie van de verbinding of moet ik nog iets doen?

prettige dienst
gr Jochem
Badge +7
Dit gebeurt allemaal automatisch. Zodra televisie is toegevoegd wordt er automatisch een IP-adres uitgegeven voor de Interactieve TV. Uw modem traint op dit moment in met 17.290 / 1.012 dus het maximaal haalbaar voor uw verbinding op dit moment. :)

Henk
Badge
Bedankt voor de snelle reponse,
Ik heb zojuist de brief met codes ontvangen, dus wat mij betreft mogen ze het knopje omdraaien.
De internet snelheid was idd alweer wat omhoog gekomen vanochtend, normaal haalde ik met het oude(witte) modem via eweka 1830kb/s nu idd ronde de 1700 dat zal wel goed komen.

Rustige dienst

Jochem
Badge
Nou ben ik niet ongeduldig :oops: maar vraagje Henk kan jij het zien als er prik op mijn poort 4 gezet word?

gr Jochem
Badge +7
Oplevering staat nog steeds gepland voor de 27e. Vanaf deze datum wordt poort 4 geactiveerd voor Interactieve TV.

Henk
Badge
sjips, na ja afwachten maar, ik blijf proberen.
Kan je me alleen nog ff vertellen wat de gebruikersnaam en wachtwoord van de modem is, ik kom er niet in.
Bijvoorbaat dank en dan wens ik je een prettige dienst en val je niet meer lastig.
gr Jochem
Badge +7
Zie het vooral niet als lastig vallen, daarvoor zijn we hier. :)

http://192.168.1.254 is het adres om in het modem te komen. Als u het wachtwoord niet nog gewijzigd hebt is dat admin óf 1234.

Henk
Badge
hahahahah
ik gebruikte 192.168.1.1, heb geprobeerd in de modem van mijn buren tekomen, geeft weer aan hoe belangrijk het is om het wachtwoord te wijzigen, voor je het weet zitten de buren je configuratie te bewerken #-o

gr Jochem
Badge
Zeg Henk wat hoor ik nu van een vriend van me, is er een storing voor nieuwe aansluitingen?
Is dat langdurig of iets wat snel opgelost gaat worden?
Alvast prettig weekend
gr Jochem
Badge +7
Dat wordt dit weekend opgelost wordt. Hier gaat u hoogstwaarschijnlijk niks van merken. :)

Henk
Badge
Thanx, prettig weekend

Reageer