Universele afstandsbediening van Grundig koppelen aan TV ontvanger

• 12 januari 2018
  • TV
  • 5 reacties
  • 319 keer bekeken

MoniB
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
Hoi, ik heb sinds vandaag een grundig universele afstandsbediening omdat ik graag van 4 afstandsbedieningen af wil en er een van wil maken, maar ik kan de tv ontvangen van telfort niet koppelen met de grundig.... welke code moet ik gebruiken want un de beschrijving staat geen arcadyon merk.

5 Reacties

nelly jacoba
Reputatie 8
Badge +16
Er moet al toevallig iemand hier op het forum zo'n all-in-one hebben.
Ik denk dat je bij Grundig zal moeten informeren.
MoniB
nelly jacoba schreef:

Er moet al toevallig iemand hier op het forum zo'n all-in-one hebben.
Ik denk dat je bij Grundig zal moeten informeren.

grundig is niet het probleem ligt aan de digitale ontvanger doe staat niet in de lijst van de codes
nelly jacoba
Reputatie 8
Badge +16
Maar je hebt die code toch nodig voor de Grundig? Hoe kom je aan die andere codes?
Staat Arris er wel tussen? Mogelijk werkt die.
Galdor68
e zou nog de motorola kunnen proberen 2000 in het lijstje van de 7-1 welk specifiek model van Grundig? Ik vermoed van de Action op zich niet slecht maar de iets duurdere merken ondersteunen vaak meer merken en modellen TV-ontvangers.

Ik kwam de code 4714 ergens tegen dit zou de standaard code van alle tv ontvangers zijn.
Wieger
Reputatie 7
Badge +13
Hoi MoniB, welkom op het forum. Heb je aan de tips van nelly jacoba en Galdor iets gehad? Ik ben niet bekend met de codes voor de universele afstandsbediening van Grundig. Dit is namelijk niet een product dat wij leveren. Je kan zoals nelly jacoba nog navraag doen bij Grundig, misschien hebben zij een uitgebreidere lijst aan codes paraat.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)