Uitzetten pluspakket

• 22 december 2012
  • 5 reacties
  • 2327 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Wat doe ik nu verkeert.Sinds mijn aansluiting van het alles in 1 pakket krijg je het pluspakket 3 maanden gratis.Bij mij duurt dit t/m 24 december.Ik heb met een vinkje het pakket uitgevinkt op 21 december.Nu kijk ik op 22 december wat zie ik nu vinkje aan.Voor die 10 euro wens ik niet te kiezen voor het pluspakket hij wordt wel van mijn factuur voor januari verrekend.Dit noemt men interactief het is nu in de wet geregeld dat er niets stilzwijgend doorgaat daar riekt het hier wel naar.In de bevestigings email staat dan:Bedankt voor het doorgeven van uw wijziging. Hierbij ontvangt u van ons de bevestiging van uw wijziging.Die dus volgens mij heden ingaat.
Doe ik iets fout?????????

5 reacties

Badge
hallo
ik heb op 25 december het kidspakket aangevraagd in de mail stond dat je na een uur
hier gebruik van kon maken .Nou niet dus doet het nog niet heel vervelend .
De rest werkt prima was dacht een goeie keus met telfort maar als het zo gaat begin ik tetwijfelen .
Hallo,

De afgelopen week is er inderdaad wat vertraging geweest in het aan- en uitzetten van pakketen, Telfort mag er maximaal 3 dagen over doen. Dus ik hoop wanneer u dit leest dat u al geniet van het kidspakket, is dit echter niet het geval dan kunt u contact opnemen met de klantenservice 09009596
Badge
Hallo,
dan kunt u contact opnemen met de klantenservice 09009596

Graag zelfs, zijn namelijk weer extra inkomsten.:)
Badge
hij doet het inmiddels .kinderen weer blij
Reputatie 1
Badge
Opgelost even gebeld en geregeld prima dus

Reageer