beantwoord

Uitzendinggemist wordt niet bijgewerkt (amino decoders)

• 27 januari 2019
  • TV
  • 5 reacties
  • 172 keer bekeken

Uitzendinggemist wordt niet bijgewerkt (amino decoders), minimaal 2-4 programmas op een zender en dag

Probleem doet zich op meerdere amino boxen voor, amino's al geherstart.

Voor de rest werkt alles na behoren.

Is dit de 1e fase van het afsluiten van de oude configs.
icon

Beste antwoord door Galdor68 27 januari 2019, 11:01

Een betere optie is via de gids terugkijken dat kan tot 7 dagen of via de NPO site zelf.
Dat deeltje uitzending gemist vanuit het Amino menu bereikbaar is van NPO zelf zover ik weet en zal deels los staan het afbouwen.

Bekijk reactie

5 reacties

Een betere optie is via de gids terugkijken dat kan tot 7 dagen of via de NPO site zelf.
Dat deeltje uitzending gemist vanuit het Amino menu bereikbaar is van NPO zelf zover ik weet en zal deels los staan het afbouwen.
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Stef, niet fijn dat uitzending gemist het niet altijd goed doet, goed dat je dit aangeeft! Ik help je graag verder dit op te lossen.

Kan je iets preciezer vertellen wat er aan de hand is? Heb je de suggestie van Galdor ook al kunnen proberen? Het staat in ieder geval los van de overgang van oud naar nieuw glasvezel, er worden geen functies uitgeschakeld, geen zorgen 🙂

Ik raad je daarnaast ook aan om de tv-ontvangers te resetten, dat helpt vaak ook goed bij dit soort problemen. Laat je weten of het heeft geholpen?
@stef1256 als je deze reactie https://forum.telfort.nl/tv-338/bepaalde-programma-terugkijken-gaat-niet-79071?postid=656713 leest komt overeen met hoe je dit ervaart?

@Alexandra - Telfort in afwachting van een bevestiging doet deze vraag mij heel sterk aan dat topic denken. Dan lijkt de oorzaak bij Programma gemist te liggen dan met name hoe dit door NPO via het menu van de Amino's beschikbaar wordt gesteld.
Dat zullen de TV platform technici mischien kunnen beantwoorden.
Reputatie 6
Badge +8
Scherp van je, @Galdor68 🙂 ik ben benieuwd of dat hetzelfde is als wat Stef merkt. Ik heb nog geen nieuwe reactie voorbij zien komen. @stef1256 mocht je het nog merken, heb je de reset geprobeerd en maakt dat verschil? Zo niet, laat het dan vooral weten, dan kijken we samen verder.
De reset moet ik ff proberen, 2x gele knop werkte niet, dus zal de andere versie ff proberen.

De optie van Galdor werkt en kan zo een week terug bladeren in de programma's en ze afspelen.
En zij genoemde thread lijkt er ook op.

Voor nu kan ik in ieder geval terug kijken

Reageer