beantwoord

Uitzending gemist laadt erg traag

• 2 februari 2016
  • 7 reacties
  • 311 keer bekeken

Na de grote landelijke storing viel het mij ineens op dat:
Als ik naar uitzending gemist gaat duurt het erg lang (3-4 minuten) tot dat de programma's geladen zijn.
Ook als ik tijdens het kijken naar de tv overschakel naar een andere zender staat het beeld 1 a 2 seconden vast.
Ik heb het internet extra pakket, dus zou snel genoeg moeten zijn.

Weet iemand oplossing of oorzaak?
icon

Beste antwoord door Marcel64 8 februari 2016, 16:14

Michael,

Bedankt voor het updaten, het werkt nu weer normaal.

Groeten,
Marcel
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hey Marcel! Bedankt voor je bericht. Vreemd dat deze symptomen zich voor lijken te doen na de 'grote storing van vorig jaar'. Het kan voorkomen dat de ontvanger wat moeite heeft met laden na verloop van tijd. Verstandig is het dan om de software opnieuw in te laden. Ik wil je er graag bij helpen als je mij jouw naw-gegevens toestuurt in een privébericht. Na ontvangst ben ik je verder van dienst.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Marcel. Dank voor je bericht. Ik heb de software zojuist vanaf deze kant een reset gegeven. Als je de abonnementsgegevens opnieuw opgeeft, verwacht ik dat je verbetering zult merken. Laat je me weten wat je ervan vindt? Dank je!
Hi Marcel. Dank voor je bericht. Ik heb de software zojuist vanaf deze kant een reset gegeven. Als je de abonnementsgegevens opnieuw opgeeft, verwacht ik dat je verbetering zult merken. Laat je me weten wat je ervan vindt? Dank je!

HELP!! abonnementsgegevens?

HELP!! abonnementsgegevens?

Ik heb mijn gegevens in mijn telfort gevonden.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Marcel, dat is mooi. Werkt het nu naar behoren? 🙂
Hi Marcel, dat is mooi. Werkt het nu naar behoren? :)

Ik weet het nog niet Michael, ik ben ook nog aan het werk :-)

Als ik thuis ben laat ik je het opzeker weten. Bedankt zover
Michael,

Bedankt voor het updaten, het werkt nu weer normaal.

Groeten,
Marcel