uitzending gemist is weg

• 23 mei 2013
  • 22 reacties
  • 4960 keer bekeken

Badge
heb ineens geen uitzending gemist zoals sesamstraat dit hoort toch standaard erbij te zitten???????

hebb ook al gereset gee effect en nu?

22 reacties

Reputatie 1
Ik heb al sinds 3 dagen problemen met uitzending gemist, woensdag had ik nog 21 progamma's (degene van maandag) gisteren nog 1 (kro kindertijd) en nu is het logo van uitzending gemist weg
Ik heb afgelopen week ere divisie live uit gezet,, naar mijn idee kan dat er niet mee te maken hebben

Linda de Groot
Ook hier geen uitzending gemist meer. Wel de rtl en sport versies maar geen uitzending gemist.
Badge
Bij mij is het ook weg,dus het probleem zit niet alleen bij jou.

Maar zou ook wel willen weten hoe dit zit.
dat heb ik ook. Gisteravond de klantenservice gebeld en advies gekregen om te resetten, maar dat werkt helemaal niet.
vanochtend is het hele uitzending gemist verdwenen.

waarom is de klantenservice pas vanaf 9 uur bereikbaar?
hier ook en ik wil toch wel graag programma's terug kijken
Reputatie 1
dat heb ik ook. Gisteravond de klantenservice gebeld en advies gekregen om te resetten, maar dat werkt helemaal niet.
vanochtend is het hele uitzending gemist verdwenen.

waarom is de klantenservice pas vanaf 9 uur bereikbaar?

resetten...............dat had ik al gedaan, omdat ik weet dat dat het eerste antwoord is, aangezien je daarna weer achter in de rij mag aansluiten, idd dat werkt ook niet, Ik ben gisteren nog naar de winkel gelopen, aardige medewerkster maar het was een echte klantenservice vraag 😢
Maar ondertussen is het probleem niet verholpen. Ik heb er namelijk ook last van. resseten werk niet. Mailen ook niet want dat duurt wat dagen dat je antwoordt krijgt. en bellen is zo duur. Fijn dit zo....pfff
Badge
Er zijn al meerdere vragen over gesteld op het forum,wacht even geduldig af,zal zometeen wel een andwoord komen.
Reputatie 1
Badge +1
Over uitzending gemist gesproken: Ik vind het jammer dat er bij het pluspakket slechts een "selectie" aan programma's teruggekeken kunnen worden. Dat is natuurlijk oplosbaar door het opneem-pakket, maar wellicht is het handig om de gebruiker dan zelf de selectie te geven van bijvoorbeeld 3 programma's per kanaal per dag?

Heeft niet helemaal met dit topic te maken, maar toch zijdelings!
hier ook en ik wil toch wel graag programma's terug kijken
bij mij idem dito, er worden nog maar een paar terugkijkprogramma's aangeboden, waaronder die van rtl waar je voor moet betalen
Er zijn al meerdere vragen over gesteld op het forum,wacht even geduldig af,zal zometeen wel een andwoord komen.

gisteravond heb ik al gebeld met de klantenservice. Medewerker vroeg op welke zender ik daar last van had ?!? niks bekend over een storing. Vanochtend na 9 uur nog een keer gebeld. Niks bekend van een storing. Terwijl er hier toch ook al mensen naar gevraagd hebben. Enige suggestie van de, overigens vriendelijke, medewerker: bel over een uur terug, misschien dat we dan meer weten (? huh). Ik zag net dat het icoontje weer terug is, maar dat er alleen 1 programma van vanochtend terug te kijken is. Er zit vooruitgang in, maar nog niet alles is er weer.
ik wil best geduldig afwachten, maar omdat uitzending gemist al meerdere dagen niet goed functioneert, en telfort webcare (nog) niet reageert, sluit ik me toch ook een ietsiepietsie ongeduldig aan in de rij wachtenden
Reputatie 4
Badge +3
@All,

Ik heb het andere topic hierbij geplaatst om het overzichtelijk te houden.

Op het moment zijn er inderdaad problemen met de content op uitzending gemist voor Nederland 1,2 en 3. Het wordt op dit moment uitgezocht.

Onze excuses voor het ongemak.

Henk
Reputatie 3
Badge
die "selectie" aan terug te kijken programma's zal wellichtd met uitzendrechten te maken hebben
Reputatie 3
Badge
http://www.telfort.nl/mededelingen/internet/storing-programma-gemist/
Badge
Inmiddels werkt het bij mij weer en kan gewoon weer de standaard gemisten kijken.
😃
Reputatie 4
Badge +3
@bart83,

Bedankt voor je terugkoppeling! Zijn er meer mensen waarbij het weer werkt?

Henk
ja, ook bij mij lijkt het weer te werken
jep, bij mij ook
Reputatie 4
Badge +3
@peter kijkt tv, biby,

Fijn, bedankt voor jullie terugkoppeling!

Henk
Badge
Bij mij werkt het sinds afgelopen vrijdag weer.
Ik ervaar dit ondertussen ook al een week, is er een oplossing voor?

Reageer