beantwoord

Uitzending gemist

• 5 juli 2017
  • 6 reacties
  • 148 keer bekeken

Ik heb interactieve TV en kan vaak niet om 20:00 uur het journaal zien. Wil ik het later nakijken, dan is regelmatig alleen het journaal van 6:45 uur van die dag beschikbaar en het jeugdjournaal. Daar betaal ik niet extra voor.
icon

Beste antwoord door arie55 14 juli 2017, 11:40

Opvallend dat na de reactie van Telfort dagelijks weer alle NOS-uitzendingen na te kijken zijn... Heeft mijn "klacht" dan toch geholpen.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Daar betaal ik niet extra voor.
Dat klopt, je betaalt er niet extra voor, Uitzending gemist is een gratis aanvullende dienst op je abonnement.
Ik ben het met je eens dat het inderdaad raar is dat je 's avonds alleen het NOS-journaal van 's ochtends vroeg kan terugkijken.
Dat is dus iets wat bij de NPO Nos neergelegd moet worden wat er via de terugkijk optie beschikbaar is heeft zover ik ervan op de hoogte ben Telfort weinig invloed op.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Arie, wat leuk dat je een topic hebt aangemaakt op het forum. In sommige gevallen duurt het even voordat een programma wordt toegevoegd aan programma gemist. Na wat voor periode zoek je het journaal op? In de tv-gids kijk je gratis programma’s terug, ook als ze al begonnen of afgelopen zijn. Gratis programma’s herken je aan het groene pijltje. Zie je het journaal van 20.00 uur hier bij staan? In dat geval is het het makkelijkst om het op die manier terug te kijken.
Opvallend dat na de reactie van Telfort dagelijks weer alle NOS-uitzendingen na te kijken zijn... Heeft mijn "klacht" dan toch geholpen.
Reputatie 8
Badge +10
Blijkbaar..! ;)
Er zal wellicht toch een berichtje van Telfort richting NPO zijn gegaan.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Arie, fijn om te lezen dat het allemaal weer werkt en het is altijd goed om zulk soort dingen te melden 🙂. Daar zijn we blij mee.

Reageer