Uitgesteld opnemen

• 23 mei 2013
  • 3 reacties
  • 1948 keer bekeken

Ik ga op vakantie en wil nu de series die ik altijd kijk opnemen, dagelijks en wekelijks etc. Ik heb het opnamepakket van Telfort. Maar hoe werkt dit?

3 reacties

Badge
Dit is niet mogelijk voor zover ik weet, vroeger wel. Je kan dacht ik wel een app downloaden voor je telefoon en dan op je bestemming de opnames instellen.
Dit is niet mogelijk voor zover ik weet, vroeger wel. Je kan dacht ik wel een app downloaden voor je telefoon en dan op je bestemming de opnames instellen.

O.k., hartelijk dank, ik ga op zoek naar de app.
Badge +2
ohja, wel 5 euro p\m blijven lappen voor iets wat niet naar behoren werkt. Behalve dat KPN\Telfort er alleen maar beter van wordt  zie ik de toegevoegde waarde voor de klant er niet van om alleen deze manier van opnemen aan te bieden. Bied het dan als een optie aan als iemand zonodig van een afstand op wilt nemen.  Nu is echt iemand in de hoek zetten en het door de strot duwen. Als je iets regelmatig op wil nemen heb je nu dus geen andere keus.
Dit en de relatieve slechte (sd) beeld kwaliteit tegenover een kabelaar gaan wel mee wegen in een eventuele beslissing om over te stappen........

Reageer