U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk.

• 10 maart 2013
  • 11 reacties
  • 4601 keer bekeken

Badge
Hallo, sinds enkele dagen verhuisd naar nieuw adres en modems telefonie en internet aangesloten.
Het probleem wat ik nu steeds tegenkom is dat er geen tv gekeken kan worden op de pc, steeds wordt gevraagd om in te loggen wanneer ik de site itv online open in de browser, het maakt niet uit welke browser ik gebruik google chrome, firefox, internet explorer opera, het probleem blijft.

Wanneer ik inlog met gegeven code's staat er keurig U bent ingelogd, echter staat er ook een melding: "U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk." hoe zit dit, heb de router diverse keren opnieuw gereset, en zit gewoon via een vaste lanverbinding aangesloten op het modem.

afstand modem telefoonaansluiting = 30 cm met nieuwe kabel
Tv kijken is zonder problemen, telefonie zonder problemen, snel internet, alleen dus interactieve tv op de pc, ik weet zeker dat ik op het thuisnetwerk zit.

Ik wacht af, pffffff zoveelste probleem met telfort

11 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Cookies misschien verwijderen is dat een optie
Badge
Hoi bedankt voor je reactie, helaas cookies verwijderen werkt niet, heb je nog meer goed tips? of misschien iemand anders??
Reputatie 8
Badge +18
Als je inlogt op je modem dan kun je op het 1e scherm ook zien of de andere computers worden herkend , heb je het thuisnetwerk wel gedeeld in je nieuwe situatie
Reputatie 8
Badge +16
djjacco:

Ik ga er even vanuit dat je Windows 7 hebt draaien,
Ga naar netwerkcentrum op je PC, klik naast het huisje op thuisnetwerk, bevestig in het volgende scherm door wederom op thuisnetwerk te klikken, in het volgende scherm op sluiten klikken.

Probeer nu nogmaals of je tv online kan gebruiken
Badge
Ik heb het thuisnetwerk opnieuw bevestigd in windows 7 de boel ververst, geeft nog steeds aan geen verbinding met thuisnetwerk, ik heb vanmiddag in config scherm gekeken van het modem, de computer staat er netjes in, is er iets wat ik soms opnieuw moet gaan instellen?

Bedankt voor alle hulp tot nu toe, het blijkt toch dat we even verder moeten graven. als er nog mensen zijn die ideeen hebben, graag!
Ik heb sinds vandaag, 31-03-2013 hetzelfde probleem. Ingelogd op netwerk, zowel met vaste als wifi verbinding. Kan geen TV online ontvangen, Alle computers normaal herkenbaar op inlogpagina modem. Geen problemen op het netwerk alleen TVONLINE werkt niet. Zowel op de apple als op de android en computer met kabel. Gister werkte het overigens nog wel!
ps: omgeving Amersfoort
Idem bij mij: "Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk. U kunt dit programma alleen opnemen" en gisteren 30 maart 2013 werkte het nog prima. Volgens mij kan je wel van alles proberen, maar ligt het gewoon aan het programme. Op mijn telefoon werkt het ineens ook niet meer. Heb overal op internet geprobeerd een oplossing te vinden, maar ik heb het vermoeden dat het bij Telfort ligt. Updates? Silverlight? dat lijkt me sterk. Zoals gezegd, het werkt ook ineens niet meer op de mobiele telefoon. Pas dus op met alles te veranderen, ik denk dat we toch echt Telfort hier voor moeten hebben. Instellingen wijzigen niet zomaar. 

Als er ook maar IEMAND is die een antwoord heeft, reageer. Ik kan me niet voorstellen dat we hier de enige zijn met dit probleem. Wel mooi *****n, want we hebben het pakket nog maar net en nu al gezeik. Heel eerlijk gezegd, ben ik er nu al zat van, maar goed, laten we Telfort nog even het voordeel van de twijfel geven. 
Ik kan ook op de laptop/iPad geen tv kijken, behoorlijk frustrerend. Wat mij nog het meeste stoort is dat er bij Telfort bekend is dat er een storing/probleem is maar ze dit niet op de website vermelden. Ik heb vandaag telefonisch contact gehad en toen werd mij idd medegedeeld dat er problemen waren. Geen idee hoe lang dit gaat duren!
Idem hier; geen verbinding met thuis netwerk. Ook pas sinds een week klant en dit is niet het enige probleem dat ik met Telfort heb (ook overstap gezeik). Baal er flink van. Telfort graag een zeer spoedige oplossing, want wij willen graag tv kijken op de Ipad!!!!
Frustrerend hè? Vooral omdat het in het weekend is, en ik wil jullie niet een rotgevoel aanpraten, maar ik heb eens gezocht en nu blijkt dat vaak in het weekend misse boel is. Over het algemeen ben ik helemaal niet ontevreden over telfort. Heb problemen gehad met internet, heb heengebeld, 18 minuten moeten wachten, hierover geklaagd dat het wel mobiel moest omdat de telefoon er uit lag, geld verrekend gekregen, teruggebeld, echt topservice, maar nu? met dit? Dit geeft me gewoon een onbehaaglijk gevoel. Vindt het vervelend voor de mensen die er ook problemen mee ondervinden, want ik weet hoe het voelt, maar ben toch wel een beetje stiekem blij dat het dus niet aan mijn instellingen lijkt te liggen. Het zal een landelijk al dan niet plaatselijk probleem zijn. Ik denk algemeen, aangezien tv online een internet dienst is? Zoals een bepaalde site? Omg: Almelo
Hij doet het weer!

Reageer