vraag

Tweede tv ontvangers werkt niet meer, eerste tv ontvanger reageert traag

• 22 mei 2020
  • 4 reacties
  • 73 keer bekeken

Beste,

We hebben vandaag gemerkt dat onze “tweede” tv-ontvanger niet meer werkt. Wanneer we deze inschakelen branden kort alle lampjes (alle rode) en cijfers (lijkt op 8888). Daarna brand enkel het groene lampje dat de tv ontvanger “ingeschakeld” is, maar reageert de tv ontvanger helemaal nergens meer op.

We hebben de tv ontvanger geprobeerd te resetten volgens het stappenplan, maar hij lijkt nergens meer op te reageren.

Tevens is onze eerste tv ontvanger die we dagelijks gebruiken behoorlijk traag. We hebben deze al verschillende keren gereset naar fabrieksinstellingen, maar dit helpt niet echt. Deze tv ontvanger hebben we ook al vrij lang.

De vraag is of we in ieder geval een vervangende tv ontvanger kunnen ontvangen als “tweede” tv ontvanger. En bij voorkeur ook een nieuwe voor de eerste tv ontvanger.

Informatie tv ontvangers

Eerste tv ontvanger: Motorola VIP1853
Tweede tv ontvanger: Arcadyan HMB2260

Ik hoor graag van u!
Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Yoeri Fleuren

4 reacties

De Motorola moet met pensioen dat is zonneklaar. De beschrijving van de Arcadyan HMB doet me ook aan de technische staat twijfelen. Op het display van de Arcadyan verschijnt geen kanaal nummer? Ik ga er vanuit dat op de televisie zelf de juiste ingangs bron is gekozen. In volgorde van uitbrengen is de Arcadyan HMB de meest recente.

Wat ik zo lees kan het geen kwaad beiden te vervangen.

Zorg dat het profiel zo volledig mogelijk is ingevuld. Zet bij extra info enkel zichtbaar voor Telfort postcode en huisnummer dan moet het goedkomen.

Bedankt voor je reactie! 

Ja die Motorola hebben we ook al echt heel wat jaartjes. Wat betreft de Arcadyan klopt het dat er geen kanaal verschijnt, het apparaat reageert helemaal nergens op. De televisie heb ik op de juiste ingangsbron staan (ook geprobeerd op andere ingangsbronnen en zelfs op de “hoofdtelevisie” waar normaal de “eerste” tv-ontvanger aan gekoppeld is. Maar in alle gevallen reageert de Arcadyan nergens op.

Ik heb mijn extra info nog aangevuld met mijn postcode en huisnummer voor Telfort, dus ik hoop dat het zo voldoende is voor Telfort.

Groeten,
Yoeri Fleuren

Je zal via het forum wel tot 4 werkdagen geduld moeten hebben, anders kan je nog via Twitter, Facebook of telefonisch contact opnemen.

De vragen hier worden op volgorde behandeld.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @yoeri1402, dat klinkt niet goed. Ik sluit mij verder bij Galdor68 aan om ze om te ruilen. Ik heb je dan ook nieuwe ontvangers gestuurd. Ik hoor graag hoe deze werken.

Reageer