beantwoord

Tweede tv-ontvanger opzeggen en terugsturen

• 30 juli 2020
  • 3 reacties
  • 78 keer bekeken

Hallo we hebben gisteren de nieuwe tv-ontvanger al gekregen ... echt heel snel!! Het klopt inderdaad dat we twee ontvangers hebben alleen gebruiken we die tweede niet meer en wil hem dus ook terugsturen. Kan ik ze allebei in de doos doen of moeten ze apart? En hoe gaat het met de wijziging van het abonnement omdat we betalen voor gebruik op een tweede tv?

Groet, Monique

Admin: Reactie afgesplitst uit verzameltopic en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 30 juli 2020, 11:12

@Momo63 Hi Monique, om je zo goed mogelijk te kunnen helpen en om het overzichtelijk te houden heb ik een eigen topic voor je reactie aangemaakt :slight_smile: Fijn dat je de nieuwe tv-ontvanger zo snel al in huis had!

Als je de tweede tv-ontvanger niet meer gebruikt, dan kan je deze inderdaad beter opzeggen en terugsturen. Je kan jouw abonnement bekijken en aanpassen in Mijn Telfort. Lukt het om daar in te loggen en de tweede tv-ontvanger van het abonnement af te halen? Het is prima als je beide tv-ontvangers in één keer naar ons terugstuurt, daar zijn geen kosten aan verbonden. 

Laat je weten of het allemaal is gelukt?

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

@Momo63 Hi Monique, om je zo goed mogelijk te kunnen helpen en om het overzichtelijk te houden heb ik een eigen topic voor je reactie aangemaakt :slight_smile: Fijn dat je de nieuwe tv-ontvanger zo snel al in huis had!

Als je de tweede tv-ontvanger niet meer gebruikt, dan kan je deze inderdaad beter opzeggen en terugsturen. Je kan jouw abonnement bekijken en aanpassen in Mijn Telfort. Lukt het om daar in te loggen en de tweede tv-ontvanger van het abonnement af te halen? Het is prima als je beide tv-ontvangers in één keer naar ons terugstuurt, daar zijn geen kosten aan verbonden. 

Laat je weten of het allemaal is gelukt?

Hallo Alexandra

Ik heb beide ontvangers afgelopen vrijdag opgestuurd en ons abonnement gewijzigd. 

Groet, Monique

Reputatie 8
Badge +11

@Momo63 Goedemorgen Monique, dat klinkt goed, fijn om te horen! Je weet ons hier te vinden als je vragen hebt of als we iets voor je kunnen doen.

Reageer