beantwoord

Tweede tv-ontvanger draadloos aansluiten

• 9 april 2019
  • 5 reacties
  • 201 keer bekeken

Hi!

Ik wil een tweede TV ontvanger bestellen en gaan gebruiken, maar heb daar geen aansluiting voor een internet kabel. Kan ik een tweede ontvanger ook draadloos aansluiten?

Alvast bedankt!

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door JanD 9 april 2019, 20:29

Hallo @OllyL ,
Een tv decoder kan niet draadloos aangesloten worden.
Een tussenoplossing is gebruik te maken van een powerlineset, dan heb je a.h.w. een netwerkkabel via je stroomnetwetk thuis en daar kun je wel een tv decoder op aansluiten, werkt bij mij prima.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo @OllyL ,
Een tv decoder kan niet draadloos aangesloten worden.
Een tussenoplossing is gebruik te maken van een powerlineset, dan heb je a.h.w. een netwerkkabel via je stroomnetwetk thuis en daar kun je wel een tv decoder op aansluiten, werkt bij mij prima.
Bedankt voor de reactie!
Reputatie 8
Badge +19
Heb je persé een tweede TV-ontvanger nodig of zou je het op die locatie afkunnen met streamen via de iTV-app..?
In dat geval kan je beter een Chromecast van € 39,- aanschaffen en hiermee vanuit de iTV-app naar de TV streamen.
Dat scheelt je € 5,- per maand...

Je hebt uiteraard voor de app en de Chromecast uiteraard wel een phone of tablet nodig, evenals een goede wifiverbinding.
Reputatie 6
Badge +9
Dag @OllyL. Van harte welkom hier op het Forum. Wat @JanD zegt klopt: je kunt een (extra) tv-ontvanger aansluiten met een Draadloze Verbindingsset. Je hoeft dan geen lange kabels door je huis te trekken om tv te kunnen kijken. Ook geeft @Enterprise een uitstekende tip. Is je vraag zo beantwoord of is er nog iets dat je wilt weten? ☺
Reputatie 6
Badge +9
Hallo @OllyL. Gezien je niet meer hebt gereageerd op mijn vorige bericht, ga ik ervan uit dat je vraag zo is beantwoord. Als je toch nog ergens vragen over hebt, start dan gerust een nieuw topic.

Reageer