beantwoord

Tweede TV-ontvanger bestellen

• 19 december 2017
  • 8 reacties
  • 417 keer bekeken

ik wil een tv ontvanger bestellen voor een andere tv.
ik kan niet vinden waar in mijn telfort ik dat kan,in abonnement wijzigen staat het niet......waar wel?
thnx alvast
icon

Beste antwoord door gabykyra1510 19 december 2017, 11:47

hallo,
ik heb maar gebeld en zo aangevraagd ,maar normaal zou je zeggen dat het via mijn telfort makkelijker zou gaan.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Ik kan het bij mij ook niet vinden :?
Dit terwijl mijn snelheid hoog genoeg is en ik niet het 'instap-abonnement' heb.

Misschien kan een ander er wat zinnigs over zeggen.
hallo,
ik heb maar gebeld en zo aangevraagd ,maar normaal zou je zeggen dat het via mijn telfort makkelijker zou gaan.
Reputatie 8
Badge +11
Dank voor het melden. Ik heb nu geen behoefte aan een extra ontvanger, maar hou het in mijn achterhoofd.
Hoe ga je de ontvanger aansluiten? Bekabeld of met een verbindingsset?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo gabykyra1510, fijn dat het is gelukt via de klantenservice en bedankt voor het melden. Dit zou gewoon via Mijn Telfort mogelijk moeten zijn. Zodra je weer ergens tegenaan loopt met het doorvoeren van wijzigen dan zie ik graag een nieuw topic van jou tegemoet.
Staat hier de gezochte info?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/extra-tvontvanger-bestellen-voor-interactieve-tv.htm
Reputatie 8
Badge +11
Ja, maar de button stuurt je naar Mijn Telfort waar de optie vervolgens niet te vinden is.
In de app is er een deel "extra's wijzigen" . Daar kan je de 2e ontvanger aan en uit zetten. De 1e trouwens ook.
Reputatie 8
Badge +11
Inderdaad. Niet in mijn hoofd opgekomen om in de app te kijken :$
Zou natuurlijk op de site ook gewoon moeten kunnen of op z'n minst een verwijzing naar de app.

Bedankt voor je moeite Nelly Jacoba

Reageer