beantwoord

Tweede tv-ontvanger activeren lukt niet

• 9 april 2020
  • 12 reacties
  • 109 keer bekeken

Goede dag, vandaag mijn 2e tv-ontvanger gekregen maar  bij het activeren krijg ik foutcode 64, online lees ik dat telfort mijn 2e oude tv-ontvanger eerst moet afmelden voordat ik mijn nieuwe 2e weer kan aanmelden/activeren. Ik heb vanmorgen een email gestuurd of zij dat willen doen, maar ik heb nog steeds geen antwoord.

Hoe lang gaat dit duren??

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 9 april 2020, 17:45

Hoi @nveldt, welkom hier. Wat rot dat het nog niet is gelukt met de tweede tv-ontvanger. Dat is niet de bedoeling, ik help je graag om dit op te lossen.

Kan je voor mij de serienummers opzoeken van de tv-ontvangers die je nu in huis hebt? Ze staan op de sticker, op de onderzijde van elke tv-ontvanger. Als je die voor me invult in jouw forumprofiel, dan zorg ik dat de oude tv-ontvanger uit het systeem verwijderd wordt. Vul ze maar in bij ‘Extra informatie’ in je profiel.

Laat je het weten wanneer je ze hebt ingevuld? Dan kijk ik er naar.

Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 8
Badge +18

De topics worden hier op volgorde van binnenkomst behandeld en aangezien de moderators het vrij druk hebben zul je ook hier moeten wachten op antwoord, mijn advies is probeer het even via het twitter account van Telfort, zie onderaan deze pagina het twitter account

Ik heb geen twitter

Reputatie 8
Badge +18

Ook geen facebook ?  die staat ook onderaan en anders bellen met de klantenservice

Ik heb geen twitteraccount en die wil ik ook niet aaanmaken wat nu?

Op volgorde van binnenkomen? Ik heb vanmorgen een mail gestuurd! 

Reputatie 8
Badge +18

Naar wie is het mailtje verstuurd want volgens mij kan dat niet

klantenservice1@telfort.nl daar heb ik gisteren ook mee gemaild en gewoon antwoord gekregen hoor dus het kan wel

Reputatie 8
Badge +18

Als het gisteren gelukt is  dat je antwoord hebt gekregen dan zul je toch even geduld moeten hebben, heb je serienummer van de oude tv ontvanger en nieuwe ontvangererbij gezet in de mail 

Net antwoord gekregen via mail, maar wat gedoe net weer geprobeerd nog steeds code 64 en bellen lukt niet want dan wordt ik verwezen naar het forum en wordt de verbinding verbroken, sjonge sjonge!

Wij vinden het vervelend dat u de 2e TV ontvanger niet kunt activeren. Volgens onze informatie zijn beide motorola TV ontvangers afgemeld. Wij verzoeken u om telefonisch contact met ons op te nemen zodat we kunnen kijken hoe we het probleem op kunnen lossen. U kunt ons bereiken op telefoonnummer 0900-9596. van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

Met vriendelijke groet,

Harmien 

Telfort Klantenservice

Reputatie 8
Badge +18

Heb je in je forum profiel je postcode en huisnummer ingevuld en vul daar voor het gemak het serienummer van Motorola ontvangers in en het serienummer van de nieuwe ontvanger in en vermeld hier even of het gelukt is

Ja dat heb ik allemaal, ik word hier niet goed van hoor, ik weet dat je behulpzaam bent. Maar dit is echt van het kastje naar de muur. Ik krijg telefonisch een link naar het stappenplan en dat is dus de foutcode 64. Waarik verder niks mee kan. Ik heb al jaren 2 tv-ontvangers en betaal daar ook voor. Nu wordt er gezegd dat die 2 zijn afgemeld maar na herhaaldelijke pogingen tot nu toe nog steeds geen resultaat mijn 2e ontvanger blijft foutcode64 geven.

Reputatie 8
Badge +18

Ik ben net als jij een klant en ik help graag forumbezoekers en als alles is ingevuld dan ga ik ervan uit dat het goed gaat komen want zonder tv zitten moet je niet willen in deze bizarre tijden

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @nveldt, welkom hier. Wat rot dat het nog niet is gelukt met de tweede tv-ontvanger. Dat is niet de bedoeling, ik help je graag om dit op te lossen.

Kan je voor mij de serienummers opzoeken van de tv-ontvangers die je nu in huis hebt? Ze staan op de sticker, op de onderzijde van elke tv-ontvanger. Als je die voor me invult in jouw forumprofiel, dan zorg ik dat de oude tv-ontvanger uit het systeem verwijderd wordt. Vul ze maar in bij ‘Extra informatie’ in je profiel.

Laat je het weten wanneer je ze hebt ingevuld? Dan kijk ik er naar.

Reageer