bij onze afstandbediening werken sinds gisteren twee knoppen niet meer, de i-TV/aan-uit knop rechtsboven en de metaal-gecoate afspeelknop middenboven (tussen versneld heen en terug spoelen). Alle twee wel veelgebruikte knoppen bij ons... Bij deze knoppen licht het kleine lampje rechtsboven in de afstandsbediening ook niet op. Hieruit leid ik af dat de afstandsbediening zijn leeftijd heeft bereikt. We hebben wel eens een speler uitgewisseld en hebben steeds de originele van de eerste speler blijven gebruiken. If it ain't broken... Toch gek dat ze nu zo plotseling, zonder aanleiding, kapot gaat.
In eerste instantie heb ik zelf ook gekeken of het met het netwerk, het modem of de speler te maken heeft. Gisteren is alles opnieuw gereboot, en ook na een nieuwe start gaat het nog niet goed met de afstandsbediening. Ook de batterijen hebben we tijdelijk vervangen voor nieuwe exemplaren. Ook dit maakte geen verschil. We hadden enige tijd nodig om vast te stellen dat maar enkele knoppen het probleem opleverden. Vanavond bleef dit euvel ook bestaan.
Graag zou ik een vervangend exemplaar ontvangen, mijn gegevens, zoals jullie eerder aan anderen hebben gevraagd heb ik de noodzakelijke info in mijn profiel toegevoegd.
Alvast bedankt!
Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic
Beste antwoord door Bart - Telfort