beantwoord

tvonline werkt niet

• 12 april 2016
  • 4 reacties
  • 171 keer bekeken

Onlangs moest ik mijn laptop (HP Pavilion en splinternieuw) opnieuw installeren vanaf de fabrieksinstelling. Dat betekent al mijn geïnstalleerde software en instellingen weg. Omdat de systeem kopie was gemaakt vóór de installatie van veel dingen was ik de snelkoppeling van tvonline in mijn Firefox browser ook kwijt.
Nu heb ik alles weer geïnstalleerd, maar werken doet het helaas niet! Wel krijg ik een pagina van KPN waarin staat dat ik wel 20 digitale zenders kan ontvangen, ha ha ha het werkt echt niet! Maar is er een oplossing voor mijn ellende? Ik ga een gat in de lucht springen als het weer werkt!

GDVR
icon

Beste antwoord door Michael 13 april 2016, 15:24

Hi GDVR! Vervelend inderdaad! Helaas kampen we momenteel met een storing van iTV Online. We werken met man een macht aan een snelle oplossing. Eventueel kun je gebruikmaken van de apps! Mijn oprechte excuses voor het ongemak.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Zijn alle updates van Windows inmiddels geinstalleerd en op het forum staat ergens iets dat men de laatste silverlight moet installeren

Kijk even in dit topic en enterprise zijn handleiding

https://forum.telfort.nl/interactieve-tv-digitenne-268/waarom-geen-tv-op-pc-41324
Reputatie 1
[quote=
Nu heb ik alles weer geïnstalleerd, maar werken doet het helaas niet! Wel krijg ik een pagina van KPN waarin staat dat ik wel 20 digitale zenders kan ontvangen, ha ha ha het werkt echt niet! Maar is er een oplossing voor mijn ellende? Ik ga een gat in de lucht springen als het weer werkt!

GDVR[/quote]

vanavond kan ik niet inloggen. gisteren nog wel
Reputatie 8
Badge +17
Al een andere browser gebruik b.v. chrome
Reputatie 8
Badge +2
Hi GDVR! Vervelend inderdaad! Helaas kampen we momenteel met een storing van iTV Online. We werken met man een macht aan een snelle oplossing. Eventueel kun je gebruikmaken van de apps! Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Reageer