beantwoord

TV5 Monde verdwijnt

• 20 juni 2018
  • 42 reacties
  • 2446 keer bekeken

Toon het eerste bericht

42 reacties

Maar er staat wel een link in naar een klachtenformulier van KPN. Kan men bij KPN zijn ongenoegen kenbaar maken.
Hallo.
Ben geschrokken van het bericht dat TV 5 verdwijnt, wij kijken hier bijna elke dag naar. Prachtige documentaires en films en ondertitelt wat prima is voor ons, om de franse taal onder de kniee te krijgen. France 2 zijn we niet blij mee, veel gezwets. Al contact gehad met KPN, die zeggen al veel klachten te hebben gehad en overwegen TV 5 te behouden. Hoop dat dit gaat lukken.

Ben zelf ook niet blij met deze wijziging van france2 voor tv5monde. Zie wel dat er een extra pakket is waar zowel arte als tv5monde inzit. Als ze ons francofielen dit pakket gratis aan ons abonnement toevoegen zijn we klaar met deze zaak. Anders ga ik mij bezinnen op een andere aanbieder.
Hallo allen, het klopt inderdaad dat TV5 Monde uit het zenderpakket is verdwenen. Dit is inderdaad op basis van klantonderzoek gedaan en de resultaten daarvan worden gecombineerd met kijkcijfers. Daarmee worden zulke keuzes gemaakt, daarbij kunnen inderdaad mensen teleurgesteld worden. Ik neem jullie signalen wel mee, zodat er bij een volgende zenderwijziging rekening mee kan worden gehouden!

Waarom geven jullie niet aan dat tv5monde nog te zien is in het extra pakket Jasper ?
Hallo allen, het klopt inderdaad dat TV5 Monde uit het zenderpakket is verdwenen. Dit is inderdaad op basis van klantonderzoek gedaan en de resultaten daarvan worden gecombineerd met kijkcijfers. Daarmee worden zulke keuzes gemaakt, daarbij kunnen inderdaad mensen teleurgesteld worden. Ik neem jullie signalen wel mee, zodat er bij een volgende zenderwijziging rekening mee kan worden gehouden!

Waarom geven jullie niet aan dat tv5monde nog te zien is in het extra pakket Jasper ?

Omdat dat overzicht nog niet bij gewerkt is.zover ik weet heeft deze altijd al in dat pakket gezeten.
Nu weet ik niet waar je dit las maar ik kan het in geen enkel lijstje terugvinden.
Reputatie 1
Badge
Graag zo spoedig mogelijk een bevestiging hiervan. Ik had een uitgebreid pakket, maar nu helaas zonder TV5 Monde.

Omdat dat overzicht nog niet bij gewerkt is.zover ik weet heeft deze altijd al in dat pakket gezeten.

Nu weet ik niet waar je dit las maar ik kan het in geen enkel lijstje terugvinden.

Die pagina zal dan inderdaad ook aangepast moeten worden.
Ik moet wel mijn eerdere uitspraak herzien, deze kanalen waren altijd onderdeel van het basis pakket, dit uitgebreide pakket is pas recent afgesplitst van het basis pakket.
Reputatie 8
Badge +11

Dat is een hele goede vraag, dat is niet de bedoeling inderdaad! Ik geef het meteen door zodat TV5 Monde in het overzicht vervangen zal worden door France 2. Op de pagina over het uitgebreide TV pakket zelf klopt het overzicht al wel: link.
Reputatie 1
Ik begrijp dat KPN eenmaal per jaar de zenderverdeling aanpast. Ik zou graag willen weten wanneer jullie TV2 weer vervangen door TV5, het hoeft geen betoog dat deze wijziging in juli jongstleden geen verbetering is. Het zou sowieso beter zijn als je als abonnee je eigen pakket zou kunnen samenstellen!
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Gruyt49, welkom op ons forum. Het klopt inderdaad dat TV5 is vervangen door France2, we zien meerdere signalen dat TV5 populairder was. Wij gebruiken hetzelfde zenderaanbod als KPN, als zij het aanbod veranderen zullen wij daarin meegaan. Er is op dit moment niets bekend over het wel of niet terugkomen van TV5.
Reputatie 1
Badge
Ik hoop vurig dat TV5 Monde weer terug zal komen!
Reputatie 1
Ook ik vind het diep treurig dat TV5 Monde verdwenen is uit het aanbod. Voor de Nederlandse markt hebben we nu prullaria in de plaats van zinvolle informatie gekregen! Juist nu, november 2018, met de herdenking van het einde van de 'Grote Oorlog' vind ik dat een groot gemis.
Reputatie 1
Ook wij willen graag TV5 kunnen kijken. Het zat ondertitels in het analoge pakket, sinds enkele maanden is de ondertiteling weg... Waarom? Moet de 'meerderheid' altijd per se het laatste woord hebben?
Reputatie 8
Badge +11
De wensen zijn bekend, het signaal is vaker binnengekomen. Elk jaar wordt er zo rond juli gekeken naar de vraag. Daar worden de zenders op aangepast. Op dit moment kan ik zo verder niets zeggen of TV5 weer onderdeel kan gaan worden van het zenderpakket. 😞
Reputatie 1
Badge
Is er al zicht op of TV5 Monde terugkomt in juli? Enkele jaren geleden was TV5 Monde een van de voornaamste redenen voor mij om over te stappen op Telfort!
Reputatie 8
Badge +11
Ik zag dat Bart je in een ander topic met dezelfde vraag ook al antwoord had gegeven. Het is niet handig en nodig om je vraag in meerdere topics te stellen (zie ook de huisregels), als je het in één topic stelt krijg je er gewoon een antwoord op :)
Er is nog niets bekend over, als er meer informatie is zullen we dat delen. Tot die tijd is het voor jou (en ons) afwachten.

Reageer