beantwoord

Tv zenders tijd kloppen niet

• 10 maart 2017
  • 14 reacties
  • 568 keer bekeken

Ik heb al een tijdje interactieve tv , maar de zenders instelling kloppen niet. Als ik naar tv gids ga , en dan naar een topic dan loopt dit een week en een dag achter. Ik moet dan gaan scrollen , naar de datum van vandaag. In het begin deed ie dat niet. Ik heb de modem en het tv kasje al een paar keer gereset. Nog steeds het zelfde probleem. Weet iemand hier een oplossing voor. Vindt het namelijk erg irritant.

Gr.
Peter
icon

Beste antwoord door Mr. Freeze 10 maart 2017, 20:16

Ja, dat hoort zo. Dat zijn films en programma's die je terug kunt zien via replay tv dus, alleen dus gesorteerd op rubriek. Dat is denk ik, veranderd sinds de invoering van de replay tv, voorheen waren films en series alleen terug te zien via uitzending gemist, en had je, op de manier zoals jij de gids gebruikt, alleen dus de actuele gegevens, immers, je moest apart naar uitzending gemist.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Ik weet niet welke ontvanger je hebt, maar kan het zijn dat het iets met Replay TV te maken heeft?
Ik heb type HMB2260 V2 tv kasje. Wat is replay tv en hoe kan ik het oplossen ?.
Misschien iemand van Telfort, die mijn probleem op kan lossen ?. Ik hoor geen medewerkers van Telfort. 🤔
Reputatie 8
Badge +17
Misschien iemand van Telfort, die mijn probleem op kan lossen ?. Ik hoor geen medewerkers van Telfort. 🤔

Dit is een online service van Telfort en dat betekent dat je niet a la minute een antwoord krijgt van webcare daar kunnen zomaar een paar werkdage overheen gaan, dus geduld is een schone zaak

Dit is een online service van Telfort en dat betekend dat je nie a la minute een antwoord krijgt van webcare daar kunnen zomaar een paar werkdage overheen gaan, dus geduld is een schone zaak

Oke , dat heb ik wel. 😊
Reputatie 3
Badge +2
Staan er groene krulletjes voor de programma's?
Staan er groene krulletjes voor de programma's?

Bij gids wel. Maar ik bedoel bij gids en dan film en daarbij staat de datum van 02-03.
Reputatie 3
Badge +2
Nog een vraag, als je nu op de play knop drukt, die zilveren ronde bovenaan, ga je dan wel naar de huidige tijd? (In de gids)
Nog een vraag, als je nu op de play knop drukt, die zilveren ronde bovenaan, ga je dan wel naar de huidige tijd? (In de gids)

Ja , dat wel. Horizone gids bij zoeken bij film , sport, muziek enz dat doet hij niet.
Reputatie 3
Badge +2
Ja, dat hoort zo. Dat zijn films en programma's die je terug kunt zien via replay tv dus, alleen dus gesorteerd op rubriek. Dat is denk ik, veranderd sinds de invoering van de replay tv, voorheen waren films en series alleen terug te zien via uitzending gemist, en had je, op de manier zoals jij de gids gebruikt, alleen dus de actuele gegevens, immers, je moest apart naar uitzending gemist.
Reputatie 3
Badge +2
Als het goed is staat er een envelopje op je te wachten in je menu (berichten) druk op rode knop.
Als het goed is staat er een envelopje op je te wachten in je menu (berichten) druk op rode knop.

Heb niks hoor. Ook bij berichten niks.
Wel een oud bericht van 06-03. Wat jij zei. Maar dat bedoel ik helemaal niet. Menu-tv gids- en dan zie je 7 keuzes. Als ik daar er 1 op druk dan moet het toch beginnen met de datum van vandaag ?. Film sport muziek , en meer genres. Is altijd geweest.
Reputatie 3
Badge +2
Ja, ik snap je punt. Maar nu is er een combinatie van replay tv (verleden) en tv gids (toekomst) per rubriek beschikbaar. Je zou een verzoek kunnen doen in het ideeen en verbeter topic in dit forum om een knop of optie te krijgen om replay en gids te scheiden van elkaar, of op wat voor manier dan ook naar 'actueel' te gaan.
Ja, ik snap je punt. Maar nu is er een combinatie van replay tv (verleden) en tv gids (toekomst) per rubriek beschikbaar. Je zou een verzoek kunnen doen in het ideeen en verbeter topic in dit forum om een knop of optie te krijgen om replay en gids te scheiden van elkaar, of op wat voor manier dan ook naar 'actueel' te gaan.

Zal ik doen. Bedankt voor je antwoorden.
Groetjes
Peter