beantwoord

TV-zender valt weg

• 9 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 138 keer bekeken

Al een paar avonden... precies om 19u55 valt RTL 4 weg.... een keer voordat je pincode moest intoetsen voor GTST. En de andere keren viel de zender weg na het nieuws .Tot 20u35 dus tot na GTST is de RTL 4 niet te zien..! Naar andere zenders gaat wel . Ik kan ook niet op de afstandsbediening de knop “ gids” zoeken n tv programma’s heb dan zwart beeld en in linkse hoekje de tv zender. Als ik in de gids zit met dat zwarte beeld kan ik niet meer met afstandsbediening terug n volledig beeld ook niet n andere zender.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 10 oktober 2019, 18:45

Dag @Tanja schmuker. Van harte welkom hier. Wat frustrerend dat je problemen ervaart met tv-kijken. Het lijkt me erg irritant dat je programma er steeds mee ophoudt. Speelt het echt uitsluitend bij dat programma? Als het bij meerdere programma's en/of zenders speelt, worden dergelijke problemen vaak veroorzaakt door een softwarefout. Je kunt die eenvoudig oplossen door je tv-ontvanger te resetten. Wil je dat eens proberen?
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Dag @Tanja schmuker. Van harte welkom hier. Wat frustrerend dat je problemen ervaart met tv-kijken. Het lijkt me erg irritant dat je programma er steeds mee ophoudt. Speelt het echt uitsluitend bij dat programma? Als het bij meerdere programma's en/of zenders speelt, worden dergelijke problemen vaak veroorzaakt door een softwarefout. Je kunt die eenvoudig oplossen door je tv-ontvanger te resetten. Wil je dat eens proberen?
Reputatie 8
Badge +9

Hallo @Tanja schmuker. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ben wel benieuwd hoe het nu is. Werkt alles weer zoals het hoort? Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan doen.

Reageer