tv (zender niet beschikbaar)

• 28 november 2015
  • 14 reacties
  • 1161 keer bekeken

Reputatie 1
Krijg de hele tijd zender niet beschikbaar. Uit en aan zetten helpt niet

14 reacties

Inmiddels ben ik erachter dat wanneer je op play drukt hij verder loopt hij lijkt op pauze te gaan staan uit zichzelf hopelijk kunnen jullie hier iets mee, succes
Wellicht komt deze storing voor via de draadloze adapters of een aangesloten router dit laatste had ik vanmiddag namelijk ook, doordat ik de lankabel rechtstreeks vanaf het modem op mijn tv ontvanger had aangesloten en deze met de schakelaar even uit had gezet kwam de software helemaal correct binnen.
Daarna de lan kabel weer aangesloten op de wan poort van de router en een lan kabel naar de tv ontvanger heb aangesloten werkte het weer goed.
Ik wilde deze ervaring even met iedereen delen wellicht is dit een willy wortel oplossing

Werkt hier niet Hihi hier werkt alleen de play button iedere keer dat hij blijft hangen daarna kun je probleemloos verder kijken tot je van zender wisselt dan stopt hij na een paar seconden dan weer play indrukken dan werkt het weer pfffff
krijg elke keer wanneer ik tv wil kijken de melding zeker niet beschikbaar. even moment geduld!
dit verschijnt telkens weer. ook heb ik alles gereset.
wie kan mij helpen?
Reputatie 8
Badge +18
Zelfde trucje al uitgehaald door de adapter van de ontvanger even van de stroom te halen
Pfff. Tv doet het hier ook weer niet.. Komt me iets te vaak voor...
Wel geluid, geen beeld, of strepen, of geen signaal, of zender niet beschikbaar...

Telfort, wanneer houd het eens op?
Ik sinds vanmorgen, harde reset gedaan op modem, ontvager aan en uit gedaan niets helpt
Reputatie 8
Badge +2
@edgar dijke, @hangreuter, @Andreaalexandra, @anneliesc,

Da's bijzonder! In hoeverre doen deze problemen zich nu nog steeds voor? Maak in 'n privéberichtje jullie naw-gegevens kenbaar, ik zal dit dan voor jullie uitzoeken.

@Mila13,

Zie reactie in jouw eigen topic.

@jimny,

Dank je! 🙂
Ik heb jammer genoeg hetzelfde probleem. Opeens krijg ik na paar seconden Zender niet beschikbaar. Zappen helpt niet, Aan uit zetten en opnieuw opstarten ook niet Ik zie - gek genoeg?? - nergens op deze pagina een echte oplossing....
Reputatie 8
Badge +18
Wellicht komt deze storing voor via de draadloze adapters of een aangesloten router dit laatste had ik vanmiddag namelijk ook, doordat ik de lankabel rechtstreeks vanaf het modem op mijn tv ontvanger had aangesloten en deze met de schakelaar even uit had gezet kwam de software helemaal correct binnen.
Daarna de lan kabel weer aangesloten op de wan poort van de router en een lan kabel naar de tv ontvanger heb aangesloten werkte het weer goed.
Ik wilde deze ervaring even met iedereen delen wellicht is dit een willy wortel oplossing
Reputatie 8
Badge +18
Haal de adapter van de ontvanger even van de stroom, na het weer aansluiten wordt de firmware opnieuw ingeladen
Heb het zelfde probleem al sinds de middag, al een aantal keren uit en aangezet maar helpt niet!!
Ik heb een haperend beeld bij glasvezel tv sinds de grote storing.
Ontvangers al opnieuw opgestart maar helpt niet
Ik heb hetzelfde probleem in Den Haag. Krijg bij elke zender de melding 'Zender niet beschikbaar'. Eerste 5 seconden kan ik wel naar de zender kijken, waarna de melding verschijnt. Dit probleem speelt zich al ruim vier uur voor. Ik heb alles al gereset, maar het probleem heb ik nog steeds.

Reageer