beantwoord

Tv vraagt na opnieuw instellen om netwerkfrequentie

• 15 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 429 keer bekeken

Ik heb mijn Philips tv opnieuw ingesteld. Bij tv zenders installeren geeft hij de melding van: geef door de kabelaanbieder opgegeven netwerkfrequentie op.
Kabelaanbieder kan me NIET helpen...
Wie kan me tips geven?

Admin: Titel van je topic aangevuld i.v.m. vindbaarheid en verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 17 augustus 2019, 13:01

Hoi @tontelfort, welkom op ons forum! Ik begrijp dat je televisie na opnieuw instellen om de netwerkfrequentie vraagt. Het forum is een prima plek om hier hulp bij te krijgen en ik zie dat je al een paar vragen en suggesties gekregen hebt. We helpen je graag verder :)

Ik heb meteen je gegevens erbij gepakt en zie dat je Interactieve TV hebt. De televisie wil nu naar zenders zoeken via een netwerkfrequentie, maar dat is alleen voor televisie via de kabel, en dat heb je niet. Daarom klopt het dat je daar geen gegevens van hebt en dat de kabelaanbieder je niet kan helpen. Dat is geen probleem, want je hoeft jouw televisie alleen op de juiste HDMI input te zetten, zoals nelly jacoba hierboven al tipte!

Volgens mij heb je ook nog contact gehad met de klantenservice hierover. Is alles gelukt en kan je gewoon weer televisie kijken inmiddels? We horen graag of het gelukt is, en ook als je vragen hebt natuurlijk.
Bekijk reactie

6 reacties

Heb je je tv wel op de goede hdmi input gezet?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/tv-ontvanger-installeren.htm
Heb je nog als een van de weinige dvb-c en glasvezel internet via Telfort?
Reputatie 8
Badge +9
Ik heb mijn Philips tv opnieuw ingesteld. Bij tv zenders installeren geeft hij de melding van: geef door de kabelaanbieder opgegeven netwerkfrequentie op.
Kabelaanbieder kan me NIET helpen...
Wie kan me tips geven?

Heb je dan nog een oude glasvezelverbinding met COAX-uitgang op het glasvezelkastje en DVB-C..?
En daarnaast... met welke kabelaanbieder heb je dan contact gehad, de frequenties staan op de Telfort website.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/dvb-c-ontvanger-instellen.htm

Voor het nieuwe glasvezelabonnement volg je de instructies op de link die nelly jacoba hierboven gaf.
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @tontelfort, welkom op ons forum! Ik begrijp dat je televisie na opnieuw instellen om de netwerkfrequentie vraagt. Het forum is een prima plek om hier hulp bij te krijgen en ik zie dat je al een paar vragen en suggesties gekregen hebt. We helpen je graag verder :)

Ik heb meteen je gegevens erbij gepakt en zie dat je Interactieve TV hebt. De televisie wil nu naar zenders zoeken via een netwerkfrequentie, maar dat is alleen voor televisie via de kabel, en dat heb je niet. Daarom klopt het dat je daar geen gegevens van hebt en dat de kabelaanbieder je niet kan helpen. Dat is geen probleem, want je hoeft jouw televisie alleen op de juiste HDMI input te zetten, zoals nelly jacoba hierboven al tipte!

Volgens mij heb je ook nog contact gehad met de klantenservice hierover. Is alles gelukt en kan je gewoon weer televisie kijken inmiddels? We horen graag of het gelukt is, en ook als je vragen hebt natuurlijk.
hallo, het probleem is opgelost. dank voor de info
Dat is fijn!
Wat was de oplossing?

Reageer