beantwoord

TV Verbindingsset bestellen

• 27 maart 2017
  • 3 reacties
  • 715 keer bekeken

Hallo

Wij willen een verbindingsset voor het TV signaal over het stopcontact aanschaffen.
Wij hebben in ons huis 3 fasen spanning. Daardoor zijn alle 10 groepen verdeeld over de 3 fasen.
Nu is mijn vraag; kunnen de ontvangers elkaar vinden?
icon

Beste antwoord door Leon 28 maart 2017, 17:10

Hoi JaninevdTuuk, welkom op ons forum!

Goed dat je hier eerst je vraag stelt! 😉 Wat voor opstelling dat je ook thuis hebt is er maar één manier om er achter te komen of een Draadloze Verbinding Set goed werkt bij je thuis of niet.

Zelf zou ik de "extra" moeite nemen om bekabeling rechtstreeks door te trekken.

Hier ben ik het ook mee eens. Met een goede kabel ben je verzekerd van een goed signaal.

Maar je kunt het altijd uittesten. Niet geschoten is altijd mis.

Zo is het... Mocht het blijken dat het niet goed werkt dan kan je ze altijd retourneren en je geld terugkrijgen. Dat is een voordeel van wanneer je ze bij ons bestelt.

Echter blijft het advies om er even de tijd voor te nemen om een kabel te trekken (mits dit mogelijk is natuurlijk).
Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

3 reacties

Reputatie 8
Met 10 groepen en 3 fasen zou ik er niet teveel vertrouwen in hebben.
Maar mocht het niet het gewenste resultaat opleveren, kun je er meteen weer van afstappen.

Reputatie 5
Badge +1
Hoi JaninevdTuuk, welkom op ons forum!

Goed dat je hier eerst je vraag stelt! 😉 Wat voor opstelling dat je ook thuis hebt is er maar één manier om er achter te komen of een Draadloze Verbinding Set goed werkt bij je thuis of niet.

Hier ben ik het ook mee eens. Met een goede kabel ben je verzekerd van een goed signaal.

Zo is het... Mocht het blijken dat het niet goed werkt dan kan je ze altijd retourneren en je geld terugkrijgen. Dat is een voordeel van wanneer je ze bij ons bestelt.

Echter blijft het advies om er even de tijd voor te nemen om een kabel te trekken (mits dit mogelijk is natuurlijk).
Reputatie 5
Badge +1
Hi JaninevdTuuk, aangezien je reactie uitblijft, ga ik er vanuit dat je mijn hulp niet meer nodig hebt. Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op!