beantwoord

TV verbinding valt regelmatig weg

• 11 december 2013
  • 3 reacties
  • 1839 keer bekeken

Lijken Ajax A-C Milan en het beeld valt regelmatig weg. Sneewbeeld en daarna weer verbinding. Centrum van Haarlem. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Fred62 19 december 2013, 22:36

Heb inmiddels een vorm van harde reset gegeven en storing is verholpen! Ik heb de geheugenkaart van de Tv ontvanger aan de onderzijde verwijderd en na een tiental seconden terug geplaatst en vervolgens weer aangezet. Geen problemen meer met het ontvangst van de zenders.
Bekijk reactie

3 reacties

Locatie buitenwijk Breda. Vrijdag 13 dec "alles-in-ééń"pakket geïnstalleerd, tot op heden hetzelfde euvel. Weet ook niet in hoeverre het aan de TV ontvanger ligt, ga in iedergeval een harde reset geven,  indien de reset mogelijkheid aanwezig is (klein puntig voorwerp minimaal 25 sec ingedrukt houden in de reset opening).
Heb inmiddels een vorm van harde reset gegeven en storing is verholpen! Ik heb de geheugenkaart van de Tv ontvanger aan de onderzijde verwijderd en na een tiental seconden terug geplaatst en vervolgens weer aangezet. Geen problemen meer met het ontvangst van de zenders.
Reputatie 8
Badge +16
het verwijderen van geheugenkaartjes (?) lijkt me vanwege de garantie niet direct de beste oplossing. Of kun je daar bijkomen zonder de ontvanger te openen?

Reageer