beantwoord

Tv valt weg met bericht buiten bereik

• 8 december 2019
  • 8 reacties
  • 64 keer bekeken

tv valt weg  met bericht buiten bereik

Admin: bericht met bijborende reacties afgesplitst naar eigen topic

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 11 december 2019, 12:28

Bedankt voor de postcode @de666737, ik heb die naar je profiel verplaatst zodat alleen jij en ik 'm nog kunnen zien. Zou je daar je huisnummer aan kunnen toevoegen? Zonder het huisnummer kan ik het abonnement niet vinden.

Ik ben ook benieuwd hoe de melding van buiten bereik er precies uitziet, is dat zoals een foutmelding van onze tv-ontvanger, of is het een melding van het tv toestel zelf?

Bekijk reactie

8 reacties

tv valt weg  met bericht buiten bereik

Hallo @de666737 , hoe heb je de tv-decoder aangesloten op het modem, rechtstreeks met een LAN-kabel of anderszins?

Met lan cable

Hallo @de666737 , haal dan zowel de modem als de decoder eens van de stroom af.

Wacht minimaal 30 seconden

Start dan eerst de modem op en wacht totdat deze volledig in bedrijf is.

Start dan de decoder op en wacht totdat deze ook volledig in bedrijf is.

Gaat het nu goed?

Zo nee, plaats dan de LAN-kabel is in 1 van de andere poorten van het modem

of vervang de LAN-label eens door een andere kabel, kwaliteit minimaal CAT5e, beter nog CAT6.

Succes.

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @de666737, welkom op het forum. De foutmelding buiten bereik heb ik nog niet vaak gezien met interactieve TV. Heb je de tips van Jan al kunnen proberen? Hoe gaat het daarna, blijft het beeld dan wel?

Als het daarna alsnog wegvalt, kan je je forumprofiel voorzien van je postcode en huisnummer, dan kan ik met je meekijken.

Ik hoor het graag van je.

Heb tv decodet en modem 5min spanningsloos gemaakt. Na opstarten veel minder last gehad maar toch nog dat zwart beeld gehad met melding buiten bereik. Ook alle hdmi pluggen er in en uit gedaan.

Admin: postcode naar profiel verplaatst i.v.m. privacy

Reputatie 8
Badge +11

Bedankt voor de postcode @de666737, ik heb die naar je profiel verplaatst zodat alleen jij en ik 'm nog kunnen zien. Zou je daar je huisnummer aan kunnen toevoegen? Zonder het huisnummer kan ik het abonnement niet vinden.

Ik ben ook benieuwd hoe de melding van buiten bereik er precies uitziet, is dat zoals een foutmelding van onze tv-ontvanger, of is het een melding van het tv toestel zelf?

2685

Reputatie 8
Badge +11

Ik neem aan dat dat het huisnummer is @de666737? Om met je mee te kunnen kijken heb ik het antwoord op de andere vragen ook nog nodig, zou je me dat ook kunnen vertellen?

Reageer