beantwoord

TV vaak op zwart, herstarten TV-kastje nodig

• 8 november 2019
  • 6 reacties
  • 113 keer bekeken

Reputatie 1

Sinds we een nieuw modem etc. hebben (nu een paar maanden) komt het regelmatig voor dat de TV zwart beeld geeft na aanzetten. De oplossing is de stekker uit het zenderkeuzekastje trekken en er weer indoen, maar dit moet sinds kort vrijwel dagelijks. Met het vorige modem en zenderkeuzekastje nooit een probleem gehad, maar dit wordt wel heel vervelend. Wil je om 20:00 het journaal kijken… jammer dan, eerst een flink aantal minuten wachten voor je weer beeld hebt.

icon

Beste antwoord door jimny 8 november 2019, 13:27

Soms helpt het als de HDMI kabel even los wordt gemaakt en de tv ontvanger resetten is ook een veel gebruikte oplossing

Admin: link toegevoegd aan bericht.

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17

Soms helpt het als de HDMI kabel even los wordt gemaakt en de tv ontvanger resetten is ook een veel gebruikte oplossing

Admin: link toegevoegd aan bericht.

Reputatie 7
Badge +9

Dag @Arienic. Welkom hier op het Forum. Dat lijkt me onwijs irritant. Ik zie dat @jimny al prima suggesties geeft om het probleem te verhelpen. Vaak los je dergelijke problemen op door je tv-ontvanger te resetten

Reputatie 1

Ik heb de TV-ontvanger gereset, hopelijk is het probleem nu opgelost. Bedankt voor de suggesties!

MvG, Arie

Reputatie 7
Badge +9

Geen probleem, @Arienic. Mocht je onverhoopt toch weer tegen problemen aan lopen bij het tv-kijken, laat het dan weten. Dan help ik je verder.

Reputatie 1

Tot nu toe gaat het prima, geen probleem meer gehad. Nogmaals bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Dat is goed nieuws, @Arienic. Graag gedaan! :smile:

Reageer