beantwoord

Tv thuis

• 24 oktober 2018
  • 23 reacties
  • 240 keer bekeken

Beste,
Wij zijn sints een paar maanden overgestapt van tele2 naar jullie.
De eerste maanden werkte alles perfect maar de laatste maand gaat het wat minder, beeld tv gaat iedere dag rond 19:30 haperen en stopt dan, het enige wat er dan aan te doen is om weer tv te kijken is resetten modem en decoder door de stekkers er uit te halen.
De decoders zijn aangesloten via zeer goede lichtnet noem het maar eventjes kasjes☺️ hier kan het niet aan liggen, want heb het ook rechtstreeks geprobeerd van modem naar tv maar dan is het precies het zelfde probleem, het rare is dat het altijd prima heeft gewerkt, ook 2e decoder geprobeerd zelfde effect.
Kan het dan toch zoals ik lees op het forum aan het modem liggen, het abonnement is best prijzig en volgens mij kan het nooit de bedoeling zijn dat je één keer per dag alles moet resetten. Graag hoor ik van u.
Vrg 'm van zwam
icon

Beste antwoord door jimny 25 oktober 2018, 19:37

Reset je modem eens door met een puntig voorwerp het resetknopje aan de achterkant 10 sec in te drukken en probeer het dan nogmaals
Bekijk reactie

23 reacties

Nou nou wat wordt je hier goed geholpen zeg????
Reputatie 8
Badge +17
Iedereen wordt hier goed geholpen echter op het forum moet je even geduld hebben omdat de vragen op volgorde van binnenkomst worden beantwoord door webcare.

Ik begrijp dat je de draadloze adapters gebruikt , is er iets veranderd in je woning en op je netwerk echter omdat het bekabeld ook problemen geeft kan het van alles zijn zoals bv de snelheid van je verbinding
Beste Jimmy, mijn excuses
Er is niets veranderd in de woning of op het netwerk, het is raar dat ik het één keer per dag moet resetten
Reputatie 8
Badge +17
Welk modem heb je precies
Experia v8
Reputatie 8
Badge +17
Kun je eens inloggen op je modem via http://192.168.2.254 gebruikersnaam is admin en wachtwoord is 1234 en dan in je volgende reactie even de gegevens plaatsen van je down en upload gegevens
Gebruikersnaam blijft op beheerder staan en iedere keer moet ik het wachtwoord invullen voor de rest gebeurt er niets Jimny?
Reputatie 8
Badge +17
Reset je modem eens door met een puntig voorwerp het resetknopje aan de achterkant 10 sec in te drukken en probeer het dan nogmaals
Nou Jimny nog steeds het zelfde kan niet inloggen, maar ik denk dat het ook niets met het up en downloaden te maken heeft, het beeld gaat één keer haperen s'avonds slaat vast en moet resetten. Daarna gebeurt het ook niet meer.
Volgende dag aan zetten en na een tijdje haperen en dan etc etc, anders zou het naar mijn idee veel vaker moeten gebeuren, maar iets is er niet goed.
Groet M
Reputatie 8
Badge +17
Vul in je forumprofiel je klantnummer of je postcode + huisnummer in dan weet webcare wie je bent

Als je inlogt op het modem doe dat dan eens zonder wachtwoord in te vullen
Had ik al gedaan, maar nu eventjes gedaan met klant nr erbij.
Ik denk ook dat we er niet omheen moeten draaien, het proberen van nieuwe apperatuur en het retourneren van de huidige apperatuur zal uiteindelijk wel de oplossing zijn, er is dus duidelijk iets niet meer zoals het hoort te zijn, want heeft het een paar maanden goed gedaan zonder problemen, er is aan de huidige situatie ook al deze tijd niets veranderd, bij wijzen van spreken nog niet eens verplaatst 😁
Ik hoor het graag van u
Vrg M
Reputatie 8
Badge +17
Ik ben net als jij een klant die met veel plezier klanten op weg wil helpen en het is vreemd dat je geen verbinding met je modem kunt maken, maar ik ga niet over vervanging van je modem etc.
Weer je misschien dan hoe ik dit moet aanpakken
En ik begrijp natuurlijk dat je een klant ben en hier niet over gaat, maar anders komt het denk ik niet goed, heel erg bedankt voor je tijd en hulp en een fijne avond
Reputatie 8
Badge +17
Webcare pakt je topic wel op en als het goed is kunnen ze op afstand meekijken in je modem het is vervelend voor je maar ik ga er vanuit dat het probleem wordt opgelost
Ik hoop het ook, vast heel erg bedankt 👍👍
Ik hoop dat Webcare dit snel op pakt vanmorgen weer moeten resetten, ik hoor het graag Vrg M
Reputatie 8
Badge +9
Hoi zw1001797472, goed dat je aangeeft dat je dit merkt, ik kan me voorstellen dat dat niet fijn is. Het zou niet nodig moeten zijn dat je je modem zo vaak moet resetten! Ik zie dat je net contact hebt gehad met de klantenservice, en dat mijn collega een nieuw modem voor je heeft aangevraagd. Dat is fijn, anders had ik het nu voor je gedaan 🙂 Laat je weten hoe het daarmee gaat?
Zal ik zeker doen
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen! Ik heb nog geen berichtje van je voorbij zien komen, maar ik was even nieuwsgierig of je het nieuwe modem al hebt 🙂 En zo ja, hoe gaat het nu met je verbinding?
Hoi Alexandera, ik heb het modem ontvangen, tot nu toe doet alles het goed hopen dat het zo blijft.
Groetjes M
Reputatie 8
Badge +9
Hoi M, dat is fijn om te horen! 🙂 Ik ga er vanuit dat het zo blijft, maar trek vooral aan de bel mocht je nog iets merken.

Reageer