beantwoord

Tv storing

Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met een van uw medewerkers, maar de verbinding werd verbroken. Ik heb 2 televisies, en bij beide krijg ik telkens in beeld dat er geen zender beschikbaar is. Verbindingkabels allemaal gecontroleerd. Alle groene lampjes branden. WiFi doet het wel. Op verzoek van Telfort met een tandenstoker modum gereset. Helpt niets.
icon

Beste antwoord door marvel01 5 juni 2018, 16:05

Het probleem bleek niet in het modem te zitten, maar in de meterkast (NT1). Hopelijk is het probleem blijvend opgelost. Ik zend het nieuwe modem retour.

Bekijk reactie

32 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden. Je mag er ook kiezen om het nieuwe modem te houden en de oude retour te sturen hoor. De keus is aan jou.
Zodra je weer ergens tegenaan loopt dan zie ik graag een nieuw topic van jou tegemoet.
Het probleem bleek niet in het modem te zitten, maar in de meterkast (NT1). Hopelijk is het probleem blijvend opgelost. Ik zend het nieuwe modem retour.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo marvel01, het nieuwe modem wordt morgen bezorgd. Ik hoor dan graag van je of het probleem is opgelost. Bij voorbaat dank!
Ok. Krijg ik daar van te voren bericht van? Zodat ik kan zorgen dat ik thuis ben?
Reputatie 8
Badge +17
marvel01 schreef:

Is het nieuwe modem al verstuurd? Zo ja, wanneer kan ik deze verwachten?

In het weekend verstuurd men geen modems, dus de toegezegde verzending zal vandaag of morgen plaatsvinden
Is het nieuwe modem al verstuurd? Zo ja, wanneer kan ik deze verwachten?
Ga ik doen
Reputatie 8
Badge +17
Dat is mooi; als het nieuwe modem is aangesloten laat je dan hier even weten of alles goed werkt
Ik heb gistermiddag gebeld. Telfort heeft toegezegd een nieuw modem op te sturen.
Reputatie 8
Badge +17
Webcare Telfort pakt je topic op zodra je aan de beurt bent , ik vermoed dat je modem niet goed werkt.
Van alles geprobeerd. Gereset naar fabrieksinstellingen en via resetgaatje. Probleem blijft.
Ok.
Reputatie 8
Badge +17
marvel01 schreef:

Moet ik dat onderbreken door resetten via resetgaatje?

Nee niet doen tenzij het langer duurt dan 20 minuten
Moet ik dat onderbreken door resetten via resetgaatje?
Hij is nu bezig met resetten naar fabrieksinstellingen
Reputatie 8
Badge +17
Is de harde reset wel goed gegaan,met een scherp voorwerp het resetgaatje achterop 10 seconden indrukken tot je een klik hoort
HMB2260
Reputatie 8
Badge +17
Maar wel de 301 waar je het over had, heb je een animo ontvanger, meer smaken heb ik niet voor je

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/foutcodes-interactieve-tv.htm
309 staat er niet bij
Reputatie 8
Badge +17
Het is even wat werk maar hoop dat het na het doorlopen van onderstaande link weer werkt

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/foutcode-300-301-307-of-311.htm
Krijg bij resetten trouwens foutcode 309 en 301
Ja.
Reputatie 8
Badge +17
Heb je de tv ontvangers via een hdmi kabel aangesloten op je nieuwe tv
Nieuwe tv gekocht, bedoel ik
Tja, alles is vorige week al geïnstalleerd. Vorige week niet tv gekocht

Reageer