beantwoord

Tv storing

  • 2 juni 2018
  • 32 reacties
  • 639 keer bekeken

Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met een van uw medewerkers, maar de verbinding werd verbroken. Ik heb 2 televisies, en bij beide krijg ik telkens in beeld dat er geen zender beschikbaar is. Verbindingkabels allemaal gecontroleerd. Alle groene lampjes branden. WiFi doet het wel. Op verzoek van Telfort met een tandenstoker modum gereset. Helpt niets.
icon

Beste antwoord door marvel01 5 juni 2018, 16:05

Het probleem bleek niet in het modem te zitten, maar in de meterkast (NT1). Hopelijk is het probleem blijvend opgelost. Ik zend het nieuwe modem retour.
Bekijk reactie

32 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je wel tv ontvangers van Telfort
Jazeker
Ben nu aan het resetten. Terug naar de fabrieksinstellingen. Staat nog steeds op 20%
Reputatie 8
Badge +17
Heb je de tv ontvangers bekabeld of via devolos aangesloten en welk type modem heb je
Bekabeld
Experia Box v8
Reputatie 8
Badge +17
Wellicht heb je hier wat aan en hebben ze het wel gedaan

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/tv-ontvanger-installeren.htm
Tja, alles is vorige week al geïnstalleerd. Vorige week niet tv gekocht
Nieuwe tv gekocht, bedoel ik
Reputatie 8
Badge +17
Heb je de tv ontvangers via een hdmi kabel aangesloten op je nieuwe tv
Ja.
Krijg bij resetten trouwens foutcode 309 en 301
Reputatie 8
Badge +17
Het is even wat werk maar hoop dat het na het doorlopen van onderstaande link weer werkt

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/foutcode-300-301-307-of-311.htm
309 staat er niet bij
Reputatie 8
Badge +17
Maar wel de 301 waar je het over had, heb je een animo ontvanger, meer smaken heb ik niet voor je

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/foutcodes-interactieve-tv.htm
HMB2260
Reputatie 8
Badge +17
Is de harde reset wel goed gegaan,met een scherp voorwerp het resetgaatje achterop 10 seconden indrukken tot je een klik hoort
Hij is nu bezig met resetten naar fabrieksinstellingen
Moet ik dat onderbreken door resetten via resetgaatje?
Reputatie 8
Badge +17
Moet ik dat onderbreken door resetten via resetgaatje?

Nee niet doen tenzij het langer duurt dan 20 minuten
Ok.
Van alles geprobeerd. Gereset naar fabrieksinstellingen en via resetgaatje. Probleem blijft.
Reputatie 8
Badge +17
Webcare Telfort pakt je topic op zodra je aan de beurt bent , ik vermoed dat je modem niet goed werkt.
Ik heb gistermiddag gebeld. Telfort heeft toegezegd een nieuw modem op te sturen.
Reputatie 8
Badge +17
Dat is mooi; als het nieuwe modem is aangesloten laat je dan hier even weten of alles goed werkt

Reageer