beantwoord

Tv stoort regelmatig

  • 27 december 2018
  • TV
  • 39 reacties
  • 873 keer bekeken


Toon het eerste bericht

39 reacties

Ik heb de glasvezelmodem ook gereset door deze een paar minuten van het stroom te halen.
Het resetten van de modem en ontvanger heb ik ook toegepast.
Ik heb nu net wel weer software op de tv ontvanger gekregen maar beeld stottert alweer.
Persoonlijk zou ik de hele boel retour sturen maar het kan wel een fout in een van de kabels zijn net niet de juiste kwaliteit of een breuk. Beetje omslachtige test maar als je de tv ontvanger direct op het modem aansluit met een kort kabeltje en dus de tv daar ook tijdelijk kort bij hoe is het dan?

Ik ben ook van dvb en dergelijke naar de Experia en Arris gegaan en kan gewoon probleem vrij kijken. Geen idee of een monteur nog iets kan betekenen dat is dan aan @Bart - Telfort of andere collega of mischirn kan medewerker contact met het TV platform dienst opnemen of daar niet ergens iets fout zit.
Reputatie 8
Badge +9
Hallo @DWA, ik neem je vraag over van Bart omdat hij vakantie heeft. Met alles wat inmiddels vervangen is en dat er eerder al monteurs zijn geweest heb ik niet het idee dat een nieuwe monteur verschil zal maken. Ik heb daarom een melding aangemaakt naar de specialisten zodat zij kunnen kijken wat er precies aan de hand is. Zij zullen aan de hand daarvan ook contact met jou opnemen. Laat je ons weten wat er uit dat contact komt? Ik ben heel benieuwd.
Inmiddels contact gehad met de specialisten.
ze konden niet zien dat de tweede v10 modem is aangesloten.
Op verzoek deze weer aangesloten maar het resultaat is dat de Tv ontvanger alleen maar storing F561 geeft.
De specialist aan de lijn kan schijnbaar de v10 modem helemaal niet zien.
Nu de afspraak gemaakt voor opnieuw een monteur die ook een V8 modem meeneemt.
Wacht het allemaal maar weer af
Reputatie 8
Badge +9
Ik zie ook een update van gisteren staan inderdaad, waarin genoemd wordt dat er eerst een V8 aangesloten zal worden zodat de V10 door het systeem gezien moet worden. Ik zie de afspraak hiervoor ook staan, ik hoor daarna graag van je hoe het dan gaat.
Gisteren een afspraak met de monteur van Guidion maar deze is gewoon niet komen opdagen.
Vertrouwen in een oplossing word steeds minder.
Lijkt mij logisch dat als je een afspraak niet kan nakomen tenminste even contact opneemt.
Reputatie 8
Badge +9
Vreemd dat de monteur niet is gekomen zonder contact! Ik zie dat er al wel een nieuwe afspraak is gemaakt, voor later vandaag. Ik hoor dan graag van je of hij is geweest en hoe het daarna gaat.
Reputatie 8
Badge +9
Ik heb geen bericht meer van je gezien, maar ik zie dat de monteur wel is geweest. Hij heeft meerdere modems geprobeerd volgens zijn terugkoppeling maar er blijft geen signaal binnenkomen. Daarop is er in overleg met de Technische Dienst een melding doorgezet naar de netwerkbeheerder Reggefiber, zodat zij de verbinding ook kunnen controleren. Daar zijn ze op dit moment nog mee bezig zo te zien.
De monteur van Reggefiber is vandaag langsgeweest en heeft wat bij de centrale gedaan.
TV schijnt nu weer te werken (ben zelf nu niet thuis).
Tevens doet de Xbox het ook weer (kon geen updates meer laden).
Ik hoop dat het probleem nu is opgelost na 2 maanden.
Heb ik overigens nog recht op een bepaalde compensatie?En bij wie moet ik daar voor zijn?
Reputatie 8
Badge +9
Dat Reggefiber gisteren kwam stond er niet bij, maar dat is natuurlijk prettig. Het klinkt ook alsof zijn handelingen een positief resultaat hebben gehad, heb je dat daarna zelf ook nog kunnen testen? Ik ben heel benieuwd!
Als het is opgelost gaan we samen kijken naar een compensatie, dat kan als de technische kant helemaal is opgelost.
Ik denk dat het probleem is opgelost.
TV functioneert zonder haperingen.
Reputatie 8
Badge +9
Dat is fijn om te lezen, ik ben blij dat je nu weer zonder haperingen tv kunt kijken! Ik zie dat je het formulier op de website al had ingevuld voor een vergoeding, dat verzoek is gisteren behandeld en er is toen een mail gestuurd met de compensatie die naar aanleiding daarvan is ingevoerd. Heb je die mail ontvangen?
Sorry voor de late reactie (erg druk met tv kijken👍).
Alles werkt nog steeds goed en de compensatie is ook afgehandeld.
Reputatie 8
Badge +9
Graag gedaan, dat is het duidelijkste teken dat het goed werkt 😉 Ik zal je kijken niet weer onderbreken nu haha. Veel kijkplezier en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer