beantwoord

TV stoort

• 2 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 55 keer bekeken

Mijn interactieve tv stoort enorm. Er dansen strepen over het scherm, zowel via verbindingsset als vaste kabel. 

Ik heb de probleemoplosser gisteravond gevolgd en na update van de software werkte de tv goed. Vandaag heb ik echter weet exact hetzelfde probleem. Weet iemand een structurele oplossing?

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 10 augustus 2020, 12:10

Hoi @xSam, dansende strepen klinkt niet als een prettig beeld! Ik kan me er zo geen beeld bij vormen, zou je er een foto van kunnen maken?

Ik heb de verbinding ook meteen nagekeken, het signaal lijkt wel goed aan te komen op de tv-ontvanger. Mijn eerste gedachte is daardoor de HDMI kabel tussen de tv-ontvanger en het tv toestel, heb je die al vervangen of omgedraaid om te kijken of dat een verschil geeft?

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Ik heb geen reactie meer van je gezien @xSam, ik neem aan dat dat betekent dat de storingen minder zijn? Als dat niet zo is of als we iets anders voor je kunnen doen horen we het graag.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @xSam, dansende strepen klinkt niet als een prettig beeld! Ik kan me er zo geen beeld bij vormen, zou je er een foto van kunnen maken?

Ik heb de verbinding ook meteen nagekeken, het signaal lijkt wel goed aan te komen op de tv-ontvanger. Mijn eerste gedachte is daardoor de HDMI kabel tussen de tv-ontvanger en het tv toestel, heb je die al vervangen of omgedraaid om te kijken of dat een verschil geeft?

Reageer