beantwoord

Tv staat om de steeds stil, Soms meerdere keren in een minuut

• 31 januari 2016
  • 8 reacties
  • 511 keer bekeken

Reputatie 1
Tv staat om de steeds stil, Soms meerdere keren in een minuut. Is niet mee te Kijken. Vandaag zelfs met digitenne (die we gelukkig nog standby hadden) naar Divorce zitten kijken. Diverse malen al Modem een harde reset gegeven (paperclip) en opnieuw het TV kastje nieuwe software laten zoeken.

Ik denk zelf dat het of het TV kastje of het modem kapot is. Wil iemand van Telfort hier a.u.b. naar kijken???
icon

Beste antwoord door heinenoord 15 februari 2016, 10:32

Hoi Michael, Vrijdag heb ik inderdaad het nieuwe modem er aan gehangen. Heeft nu probleemloos 3 dagen gewerkt.
Ziet er goed uit zo. Hoop dat het zo blijft.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 1
Omdat ik z.s.m. weer Tv wil kijken de helpdesk gebeld. Nieuw TV kastje is onderweg.
Reputatie 1
Nieuw kastje ontvangen, alles werkt naar behoren, alleen werkt HD tv niet, Zenders zijn ook zoek. HD in het menu WEL aangezet. Wie weet wat er aan de hand is?
Reputatie 1
UPDATE
Klacht niet verholpen. Weer slaat het beeld om de havenklap vast. Maandag komt er een monteur (expert zoals ze het bij Telfort noemen)
Dat wordt tot en met zondag Digitenne kijken.
Reputatie 8
Badge +2
Hallo heinenoord! Begrijp ik het goed dat het probleem die je in eerste instantie meldde, zich nu weer voordoet met de nieuwe ontvanger? Dat zou erg vreemd zijn. Graag verneem ik wat de Guidion expert op locatie heeft gedaan en of het verholpen is met de gedane acties. Kijk uit naar je reactie.
Reputatie 1
Hij heeft een vaste Isra verbinding gemaakt (telefoon stekker er tussen
uit) en gebeld met Telfort. Toen bleek dat een oude TV ontvanger niet afgemeld was. Toen dat gedaan was had ik ook weer HD TV. Even deed alles het goed. 's avonds begonnen de klachten weer. Gebeld en nu komt er een nieuw modem aan.
Reputatie 8
Badge +2
Hi heinenoord! Da's balen. Ik zie dat je het nieuwe modem gister hebt ontvangen. Wat is de werking nu? Kijk uit naar je reactie.
Reputatie 1
Hoi Michael, Vrijdag heb ik inderdaad het nieuwe modem er aan gehangen. Heeft nu probleemloos 3 dagen gewerkt.
Ziet er goed uit zo. Hoop dat het zo blijft.
Reputatie 8
Badge +2
Hi heinenoord! Mooi zo! Goed om te vernemen dat je nu content bent met de geleverde dienst. Ook ik ga ervan uit dat het nu blijft werken. Mocht er alsnog iets zijn dat ik voor je kan doen, laat het dan weten, ik sta voor je klaar!

Reageer