beantwoord

Tv signaal valt steeds weg

• 10 december 2016
  • 6 reacties
  • 968 keer bekeken

Postcode 6031XX. Gisterenavond steeds geen tv. Valt een minuut uit en gaat weer aan. Ff alles uitgetrokken maar probleem bleef en vaak geen signaal. Nu tv weer aangezet en probleem lijkt opgelost te zijn....
Meerdere mensen rond postcode 6031 probleem mee gehad en ook bekend bij Telfort?
icon

Beste antwoord door morenoralfo 11 december 2016, 12:05

Kort wegvallend TV signaal via coax ? - Dit was overal en is inderdaad weer opgelost. - Had je ook uit andere eerdere meldingen kunnen concluderen.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Kort wegvallend TV signaal via coax ? - Dit was overal en is inderdaad weer opgelost. - Had je ook uit andere eerdere meldingen kunnen concluderen.
TV-signaal over adsl-modem (koper KPN-netwerk) valt laatste halfjaar regelmatig weg, zonder aanwijsbare oorzaak. Verbindingsset over 220 V-net kan niet de oorzaak zijn: alle 3 lichtjes op groen. Ook modem geeft alleen groene lichtjes.

Soms valt signaal paar seconden weg, soms ook paar minuten of langer.
Is TV-signaal niet betrouwbaar?
Reputatie 8
Badge +17
Valt tegelijkertijd ook je internetverbinding weg
Valt tegelijkertijd ook je internetverbinding weg Ook internet (maar ik gebruik daarvoor default kabelmodem) en het Telfort emailaccount haperen regelmatig, maar dat is op andere plek, zodat ik niet kan vaststellen of dat simultaan gebeurt.
Reputatie 8
Badge +17
Ik heb geen idee wat je allemaal achter het modem van Telfort hebt hangen, want bv dat default kabelmodem kan best de veroorzaker zijn.
Mijn advies is om alleen het door Telfort in bruikleen verkregen modem te gebruiken en daarnaast de tv ontvanger (s) die ook van Telfort afkomstig zijn.
Telfort geeft geen ondersteuning aan andere randapparatuur
Ik heb geen idee wat je allemaal achter het modem van Telfort hebt hangen, want bv dat default kabelmodem kan best de veroorzaker zijn.
Mijn advies is om alleen het door Telfort in bruikleen verkregen modem te gebruiken en daarnaast de tv ontvanger (s) die ook van Telfort afkomstig zijn.
Telfort geeft geen ondersteuning aan andere randapparatuur
Mij niet goed begrepen: ik gebruik Internet van Telfort niet. Dat loopt via Ziggo kabel. Gescheiden dus. Het Telfort modem is vooral bedoeld voor het doorgeven van het TV-signaal. Maar wat mij betreft nu einde discussie: ik wacht nieuwe haperingen van TV-signaal af en heb voor de zekerheid maar weer eens een reset uitgevoerd op de TV.

Reageer