beantwoord

TV signaal valt regelmatig uit

• 11 april 2015
  • 9 reacties
  • 477 keer bekeken

waarom valt elke avond tussen 2200 en 2400 het tv signaal regelmatig weg/
de ene keer langer als de andere keer, maar wel heel erg irritant.
icon

Beste antwoord door Michael 17 april 2015, 15:23

@viermaal,

Ik zie herhaaldelijk 'glitches' in de avonduren in de avonduren, dit kan te maken hebben met de manier waarop de ontvanger het aanvoersignaal verwerkt.
Ik stuur jou een nieuw (type) ontvanger toe, ik ga er vanuit dat de problemen daarmee worden verholpen.

Indien je het kastje hebt ontvangen, laat je het me even weten, dan zorg ik er voor dat alles gelijk werken.

Michael
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@viermaal,

Goede vraag. Hier heb ik zo 1, 2, 3 geen antwoord op, daar heb ik wat meer informatie voor nodig.

Is de ontvanger direct aangesloten op het modem of zit er een Draadloze Verbinding Set (DVS) tussen? Betreft het gewone of HD-zenders? Heb je dit probleem bij elke willekeurige zender of juist bij één specifieke?

Ik lees je reactie graag, met wat meer handvatten kan ik jou beter van dienst zijn.

Michael
wel Michael,
het betreft een direct aangesloten motorola-box aan de modem.
het gaat hierbij om alle kanalen/zenders en elke keer tussen 22:00 en 24:00
af en toe wel eens wat trager digi ontvangst is lastig maar leefbaar.
alleen als je iets kijkt en je krijgt gewoon totaal geen signaal meer binnen (internet telefoon en televisie)
wordt gewoon knap irritant.

dit jaar heb ik al reeds 3x een totaal nw modem verkregen en alle kabels zijn reeds gecontroleerd en vervangen
hoopt nu gewoon weer eens rustig tv te kijken.
Reputatie 8
Badge +2
@viermaal,

Ik zie herhaaldelijk 'glitches' in de avonduren in de avonduren, dit kan te maken hebben met de manier waarop de ontvanger het aanvoersignaal verwerkt.
Ik stuur jou een nieuw (type) ontvanger toe, ik ga er vanuit dat de problemen daarmee worden verholpen.

Indien je het kastje hebt ontvangen, laat je het me even weten, dan zorg ik er voor dat alles gelijk werken.

Michael
oke, dan wacht ik dat af.
alvast bedankt Michael
Reputatie 8
Badge +2
@viermaal,

Sure, graag gedaan. :)

Michael
Reputatie 8
Badge +2
@viermaal,

Er is iets niet goed gegaan bij het verwerken van de nieuwe ontvanger. Ik heb ervoor gezorgd dat deze alsnog onderweg is naar jou. Wil je me laten weten wat je vindt van het nieuwe exemplaar?

Mijn excuus voor de verwarring en late terugkoppeling.

Michael
Bedankt voor de melding Michael, ik vroeg me namelijk net af wanneer deze zou binnen komen.
dit beantwoorde de vraag helemaal.
Reputatie 8
Badge +2
@viermaal,

Heel goed! PostNL gaat er zorg voor dragen dat het pakketje morgen tussen 11:00 en 13:00 uur bij jou wordt afgeleverd. :)

Michael
wel de decoder was (volgens opgave) te vroeg, maar ontvangen.
na de installatie werkte alles, alleen hapert het nu niet meer tussen 22:00 en 23:00.
wel hapert deze na overschakeling van kanaal naar kanaal.
dwz het speelt een paar sec af, bevriest en geeft dan de melding
_ dit kanaal is momenteel niet beschikbaar-
schaken naar een ander kanaal etc etc

is dit nu gebruikelijk?

Reageer