beantwoord

TV pincode werkt niet meer, krijg foutmelding bij reset

• 14 juli 2019
  • 5 reacties
  • 134 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Het is weer eens zover: ik kan met mijn pincode niet inloggen, niet op mijn pc en niet op mijn mobiel.
Als ik een nieuwe pincode aanvraag (pincode herstellen) krijg ik alleen de boodschap: er is ietrs fout gegaan.

Per saldo is itvonline voor mij onbruikbaar. 😡

Kan iemand dit voor mij oplossen?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 15 juli 2019, 18:36

Hoi @BenoitSvB, je geeft aan dat de pincode voor ITV Online niet werkt. Niet fijn. Nu probeer je deze via Mijn Telfort te resetten, maar daar krijg je een foutmelding. Het zit niet echt mee.

Nu heb ik even meegekeken. Ondanks dat jij een foutmelding krijgt zie ik wel dat de reset is uitgevoerd.Meer dan 1 keer. Ik zal je de actieve code per privébericht sturen. Wil je dan in het topic laten weten of deze weer werkt?
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je het al geprobeerd met een andere browser
Reputatie 1
Badge
jazeker, firefox, google chrome en edge, zonder resultaat
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @BenoitSvB, je geeft aan dat de pincode voor ITV Online niet werkt. Niet fijn. Nu probeer je deze via Mijn Telfort te resetten, maar daar krijg je een foutmelding. Het zit niet echt mee.

Nu heb ik even meegekeken. Ondanks dat jij een foutmelding krijgt zie ik wel dat de reset is uitgevoerd.Meer dan 1 keer. Ik zal je de actieve code per privébericht sturen. Wil je dan in het topic laten weten of deze weer werkt?
Reputatie 1
Badge
Dag Bart,
Met de pincode uit het privébericht kan ik inloggen op pc, tablet en mobiel.
Bedankt
Reputatie 8
Badge +11
Super! Bedankt voor de terugkoppeling. 🙂

Reageer