beantwoord

TV pincode instellen lukt niet.

• 4 november 2019
  • 8 reacties
  • 104 keer bekeken

Hallo, ik probeer de Ziggo Go app te installeren. Deze heb ik via Telfort. Nu herkent hij mijn huidige pincode niet en bij de klantenservice van Telfort lukt het ook niet….”bel maar terug over 24 uur”.

Iemand ervaringen of tips?

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 6 november 2019, 13:46

Wat balen zeg. Als je belt krijg mag je wat inspreken inderdaad. Daar op krijg je vermoedelijk een sms afhankelijk van het probleem. Dan krijg je te horen dat de lijn verbroken wordt. Als je dan niet ophangt wordt je doorverbonden naar een medewerker. 

Uiteraard wil ik ook graag even kijken naar jouw pincode voor ITV Online. Ik zie namelijk dat je jouw abonnementsnummer al in je profiel hebt staan. Deze begint met 200000. Ik kan daar alleen niet op zoeken. Overigens kun je via Mijn Telfort de bijbehorende pincode achterhalen. Lukt dat niet, dan kan ik deze ook zeker voor je achterhalen. Wil je dan jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer, naam van de contractant? Ik hoor dan graag als je dat gedaan hebt, dan ga ik aan de slag voor je. 

Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Ik heb je de een privébericht gestuurd met jouw abonnementsnummer en pincode. Kun je daarmee inloggen op ITV Online?

Hoi Bart, ik heb het aangepast. 

Reputatie 8
Badge +11

Wat balen zeg. Als je belt krijg mag je wat inspreken inderdaad. Daar op krijg je vermoedelijk een sms afhankelijk van het probleem. Dan krijg je te horen dat de lijn verbroken wordt. Als je dan niet ophangt wordt je doorverbonden naar een medewerker. 

Uiteraard wil ik ook graag even kijken naar jouw pincode voor ITV Online. Ik zie namelijk dat je jouw abonnementsnummer al in je profiel hebt staan. Deze begint met 200000. Ik kan daar alleen niet op zoeken. Overigens kun je via Mijn Telfort de bijbehorende pincode achterhalen. Lukt dat niet, dan kan ik deze ook zeker voor je achterhalen. Wil je dan jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer, naam van de contractant? Ik hoor dan graag als je dat gedaan hebt, dan ga ik aan de slag voor je. 

Reputatie 8
Badge +7

Hallo@MarcBronkhorst , de Ziggo Go app kun je alleen als klant van Ziggo gebruiken, je bedoelt waarschijnlijk de IPTV app van Telfort.

In MijnTelfort kun je je gegevens opvragen inzake pincode etc.

rubriek thuis/instellingen/tv pincode

Hallo JanD, bedankt voor je reactie. Ga ik proberen.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @MarcBronkhorst, welkom. 

Ik begrijp heel goed dat je ITV Online wil kijken. Is het gelukt met de tips van JanD? We zijn benieuwd. 

Hoi Bart, nee niet gelukt. Ik heb al 3x geprobeert jullie telefonisch te bereiken, maar de verbinding wordt verbroken…….schiet niet op zo.

Reputatie 8
Badge +7

Hallo @MarcBronkhorst , je kunt ook via Twitter of Facebook met Telfort contact opnemen voor een snel(ler) antwoord.

Reageer