beantwoord

TV-otvanger of power supply kapot

  • 15 juni 2018
  • 10 reacties
  • 96 keer bekeken

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem:

---------
Helaas is onze power supply kabel of TV-ontvanger kapot.

Kunnen Telfort alsjeblieft een nieuwe sturen zodat wij eindelijk weer televisie kunnen kijken?

Groet ,
Mikhail
icon

Beste antwoord door Stephen 16 juni 2018, 14:21

Hallo Mike, een nieuwe TV-ontvanger wordt klaargemaakt voor verzending. Deze ontvang je na het weekend. Laat je dan even weten of het aan de TV-ontvanger of power supply kabel lag? Bij voorbaat dank!
Bekijk reactie

10 reacties

Dat kunnen ze.
Staat je klantnummer al in je forumprofiel?
ya, klopt.
Mike
nog niet.
ik zal nu doen
Mike
Dan wordt het even wachten tot webcare je topic oppakt, ze lezen mee.

Of morgenochtend even bellen of chatten.
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
ok,
dank je.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Mike, een nieuwe TV-ontvanger wordt klaargemaakt voor verzending. Deze ontvang je na het weekend. Laat je dan even weten of het aan de TV-ontvanger of power supply kabel lag? Bij voorbaat dank!
OK.
Misschien de power supply, inderdaad.
Het is ook koud en ik zie niks met een tested.
Mike
ja, het if power supply.
alles werkt nu :-)
dank!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Mike, bedankt voor het melden! Je kan er ook voor kiezen om de nieuwe TV-ontvanger te houden indien je dit wenst. In dat geval ontvangen we dan de oude TV-ontvanger met defecte adapter graag retour. Bij voorbaat dank!
OK,
Mike

Reageer