Tv op iPad en computer

• 24 februari 2014
  • 6 reacties
  • 735 keer bekeken

Ik heb sinds vanavond geen tv meer op bovenstaande apparaten, heb van alles al geprobeerd, apps verwijderd, apparaten opnieuw opgestart maar toch werkt het niet terwijl ik wel gewoon tv kan kijken, zij het met storingen, HD zenders vallen regelmatig korte momenten stil.
Wat kan ik hiermee?
Alvast bedankt.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Er is momenteel een storing gaande op iTV-online...
Reputatie 4
Badge +3
@jbasomers,

Welkom op ons forum!

Vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met de dienst. Heb je het modem al een reboot/reset gegeven? Een reset voer je uit door het reset-gaatje achterop in te drukken voor 30 seconden met een paperclip.

Ik lees graag of I-TV online dan wel werkt.

Henk
Beste Henk, ik hoop dat ik je mag tutoyeren, ik heb het modem uit en aan gezet maar dat werkte niet.
Toen heb ik hem, dacht ik, gereset aar waarschijnlijk niet lang genoeg zodat het in eerste instantie niet werkte.
Op jouw advies heb ik het alsnog 1x gedaan en dit heeft gelukkig resultaat.

in ieder geval bedankt voor het advies en hulp,
met vriendelijke groet,

J.B.A.Somers
Beste Henk,
Jij hebt mij laatst advies gegeven om het modem te resetten nav. een storing met itv.
Gisteravond was het weer zover, geen itv meer op Ipad en computer, het schijnt dat er een storing is op itv.
Ik kan dit nergens terug vinden, het is in de regio Rotterdam.
Waarom staat dit nergens in de storinglijsten?

Graag actie in deze want ik ervaar dit als zeer hindelijk en hiervoor betaal ik geen abbonnement.

Groetjes

JBA Somers
Beste Henk,
Jij hebt mij laatst advies gegeven om het modem te resetten nav. een storing met itv.
Gisteravond was het weer zover, geen itv meer op Ipad en computer, het schijnt dat er een storing is op itv.
Ik kan dit nergens terug vinden, het is in de regio Rotterdam.
Waarom staat dit nergens in de storinglijsten?

Graag actie in deze want ik ervaar dit als zeer hindelijk en hiervoor betaal ik geen abbonnement.

Groetjes

JBA Somers

kijk even hier https://forum.telfort.nl/interactieve-tv-and-digitenne-268/itvonline-storing-41117/

Er is inderdaad weer eens een storing vanaf 5-3-2014 en die is nog niet opgelost. Betreft regio Rotterdam/Gouda en geloof nog wat andere plaatsen.
Naar mijn idee werkt itv weer, het begon gisdteravond laat met gesputter maar sinds vanmorgen werkt het weer, ik hoop nu voorgoed.

Reageer