beantwoord

Tv-ontvangers werken niet tegelijk

• 6 juni 2020
  • 15 reacties
  • 183 keer bekeken

klacht over mijn 2 tv-boxen

als box 1 aan staat doet box 2 het niet

en als box 1 uit staat werk box 2 wel

en als box 2 aan staat werk box 1 niet

hoe komt dat,graag 1 tv-box op sturen

Admin: Reacties afgesplitst van oud topic, eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door azfan1967 24 juni 2020, 21:08

de klacht was niet de kabel en de tv-boxl,maar bij kpn

dus voor niets 26 euro aan kabels gekocht betaald

dit is de 2 keer dat men mij niet geloofde,en ik was 2 keer niet goed behandeld

vond ik.de monteur was gekomen,en het doet het weer

Bekijk reactie

15 reacties

Reputatie 8
Badge +18

@azfan1967 Heb je beide tv ontvangers via Telfort gekregen en heb je het modem al gereset 

ik heb maar 1 ontvangen vandaag

moest 2 hebben,zo kan ik het niet testen

waar de klacht is.kan je het regelen dat ik nog 1 kan krijgen dinsdag ?

maar heb je mijn klacht begrepen ?

Reputatie 8
Badge +18

Als je nu meteen had verteld dat je een nieuwe tv ontvanger hebt gekregen ter vervanging dan was het wat duidelijker geweest en dat je om 2 nieuwe ontvangers hebt gevraagd en nu dus 1 hebt ontvangen i.p.v. van 2 ontvangers.

Telfort stuurt nooit 2 ontvangers tegelijk, dus je moet wachten tot na het weekend als webcare je topic oppakt en op volgorde van binnenkomst in behandeling neemt.

Vul alvast je forum profiel aan met je postcode en huisnummer

Admin: Persoonlijke gegevens verwijderd i.v.m. privacy

als het toch niet doet

ga ik weg bij telfort,allen de m.b tel hou ik

tot mijn contract afgelopen is,daarna zie ik wel

of ik blijf.dus telfort als jullie me wil houden als klant regel

een 2e tv-box

die wel werkt

Reputatie 8
Badge +18

@azfan1967 even voor de duidelijkheid , dit forum is geen chat of helpdesk en je zult even geduld moeten hebben tot je topic aan de beurt is en dat gedreig met opstappen zal de procedure niet versnellen

nou het is geen gedreiging,maar een mening\idee van mij

en je vroeg mijn postcode en huis nummer

dat heb je je gegeven toch.ik wacht nu af of ik de 2e tv-box krijg

het is niet de eerste keer dat ik problemen hebt met telfort

dat kan je zien in jullie systeem klachten over de tv kanalen

Reputatie 8
Badge +18

Voor de goede orde ik ben net als jij een klant en dus geen moderator van Telfort webcare, ik kan dus jou gegevens en systemen niet inzien

Als ik nu de eerste reactie lees dat er maar 1 ontvanger werkt dan vraag ik me af of ern vervangende tweede ontvanger wel nut heeft, is de verbinding wel snel genoeg?

Reputatie 8
Badge +9

Dag @azfan1967. Welkom hier op het Forum. Eerst wil ik graag toelichten hoe het Forum werkt. Op het Forum kan elke bezoeker zijn vraag stellen en zijn verhaal doen. Zoals je hebt gezien zijn er verschillende andere gebruikers die graag met je meedenken over een oplossing. Als Moderator zorg ik er voor dat deze gesprekken goed verlopen en dat informatie goed en snel vindbaar is, zodat alle meelezers er iets aan hebben. Dat is het primaire doel van dit Forum: een voor iedereen toegankelijke plek zijn, waar zoveel mogelijk informatie over onze producten is te vinden. Het betekent ook dat we niet direct kunnen reageren op vragen of via privé-conversaties benaderbaar zijn. Als je direct contact wil, kun je het beste contact opnemen met de klantenservice.

Het is natuurlijk vervelend dat je tv-ontvangers niet werken als deze tegelijkertijd aan staan. Je hebt al een nieuwe tv-ontvanger ontvangen, begrijp ik. Ik vraag me af of het vervangen van de andere tv-ontvanger het probleem gaat oplossen. Het is mij nog niet duidelijk wát er dan precies niet werkt. Krijg je een foutmelding of foutcode? Zo ja, welke? En als dat niet het geval is, wat zie je dan precies? Verder ben ik benieuwd hoe je tv-ontvangers zijn aangesloten op je modem. Is dit rechtstreeks met een kabel of maak je gebruik van een Draadloze Verbindingsset? Is je internetverbinding verder wel stabiel? 

2 dagen heeft ie gedaan

12,13 juni

ik heb vernomen van Kpn

Op hun website dat er een storing was

en dat op 13 juni,de klacht verholpen was

maar dat is helaas NIET. vandaag weer de zelfde klacht.

Reputatie 8
Badge +9

Dat is vervelend, @azfan1967, maar als je mijn vragen niet beantwoordt, kan ik je niet verder helpen. Zou je de vragen die ik je heb gesteld in mijn voorgaande bericht eerst kunnen beantwoorden? 

Het is natuurlijk vervelend dat je tv-ontvangers niet werken als deze tegelijkertijd aan staan. Je hebt al een nieuwe tv-ontvanger ontvangen, begrijp ik. Ik vraag me af of het vervangen van de andere tv-ontvanger het probleem gaat oplossen. Het is mij nog niet duidelijk wát er dan precies niet werkt. Krijg je een foutmelding of foutcode? Zo ja, welke? En als dat niet het geval is, wat zie je dan precies? Verder ben ik benieuwd hoe je tv-ontvangers zijn aangesloten op je modem. Is dit rechtstreeks met een kabel of maak je gebruik van een Draadloze Verbindingsset? Is je internetverbinding verder wel stabiel? 

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @azfan1967. Ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik hoop dat dit betekent dat het probleem inmiddels is opgelost. Als je nog wel ergens hulp bij nodig hebt, lees ik het graag.

de klacht was niet de kabel en de tv-boxl,maar bij kpn

dus voor niets 26 euro aan kabels gekocht betaald

dit is de 2 keer dat men mij niet geloofde,en ik was 2 keer niet goed behandeld

vond ik.de monteur was gekomen,en het doet het weer

Reputatie 8
Badge +9

Ik snap dat je ervan baalt dat een oplossing lang op zich heeft laten wachten en je onnodig kabels hebt aangeschaft. Hoe dan ook: fijn dat de oorzaak is gevonden en een monteur het probleem heeft opgelost. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.

Reageer