beantwoord

TV ontvangers haperen

• 17 december 2019
  • 8 reacties
  • 134 keer bekeken

Badge

Hallo, ik heb al jaren alles bij telfort. Afgelopen jaar heb ik een nieuw abonnement afgesloten voor tv , internet en telefoon. Ik heb hier nooit iets nieuws voor ontvangen zoals modem of tv ontvangers. Zou het mogelijk zijn om dit alsnog nieuw te krijgen aangezien de tv ontvangers en modem niet meer de nieuwste zijn en we beginnen dit best wel te merken in de kwaliteit. Vooral haperend en stilstaand beeld en de WIFI signaal binnems huis is ook niet meer zoals het geweest is. Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen. Ik betaal niet voor slechte kwaliteit iedere maand.

Mvg Danny Halmans 

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 24 december 2019, 14:28

Ik heb een nieuwe ontvanger gestuurd. Dit was nog een oud type, de andere ontvanger was wel een nieuw type. Deze moet dus gewoon werken. Als die ook problemen geeft wil ik je aanraden om het modem ook eens te voorzien van een reset. Helpt dat? De ontvangers zijn wel met kabels aangesloten op het modem toch? Niet met draadloze adapters?

Bekijk reactie

8 reacties

Hallo @Danny2902 , welk merk en type(nummer van de modem/rouder en tv-decoder heb je?

Het wil wel eens helpen door beide apparaten stroomloos te maken, minimaal 30 seconden te wachte, eerst het modem op te starten totdat deze vol in bedrijf is en daarna de tv-decoder op te starten.

Badge

Hallo,

Dit is nog het eerste modem en tv ontvangers. Heb al een aantal keren de apparatuur van de stroom gehad en opnieuw aamgezet maar het helpt niet. Heb inmiddels ook al alle kabels vervangen maar helaas. Denk dat de apparatuur verouderd is. Volgens mij heb ik deze apparaten al een jaar of 10.

Hallo @Danny2902 , wacht dan s.v.p. de reactie van een moderator af.

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Danny2902, je geeft aan graag nieuwe apparatuur te ontvangen. Nou kan ik dit niet zomaar sturen. Indien nodig uiteraard wel. 

Je hebt dus nu last van haperend beeld en ervaart slechte WiFi. Heb je het modem al eens gereset? En daarna de WiFi check doorlopen? Helpt dat? En de ontvanger? Heeft deze ook al een reset gehad? Geeft dat verbetering?

Ook wil ik graag eens meekijken naar de apparatuur die je hebt. Wil je daarvoor jouw Forumprofiel voorzien van postcode + huisnummer? 

Badge

Hallo,

Ik heb alle apparaten al gereset. Dus hoop ik dat jullie me verder kunnen helpen. Maar volgens mij moeten we nieuwe apparatuur krijgen.

Mvg Danny 

Reputatie 8
Badge +12

Ik heb een nieuwe ontvanger gestuurd. Dit was nog een oud type, de andere ontvanger was wel een nieuw type. Deze moet dus gewoon werken. Als die ook problemen geeft wil ik je aanraden om het modem ook eens te voorzien van een reset. Helpt dat? De ontvangers zijn wel met kabels aangesloten op het modem toch? Niet met draadloze adapters?

Badge

Hallo Bart,

Alle ontvangers zijn via kabels aangesloten op het modem. Bedankt alvast voor het opsturen van de nieuwe ontvanger. Mocht het probleem niet opgelost zijn, dan raadpleeg ik je weer.

Mvg Danny  

Reputatie 8
Badge +12

Duidelijk, laten we de nieuwe ontvanger even afwachten. Ik hoor graag als je deze aangesloten hebt. Hij is in ieder geval met een kabel aangesloten. Dat is de beste manier. 

Reageer