beantwoord

Tv-ontvanger zonder Netflix

• 8 januari 2020
  • 4 reacties
  • 104 keer bekeken

Hallo Telfort, kan ik een nieuwe ontvanger krijgen zodat ik Netflix kan gebruiken? Op mijn huidige ontvanger, de Motorola VIP 1853 kan dit niet. Alvast bedankt! Gr. Paul

Admin: Titel van topic aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 9 januari 2020, 18:50

@PaulVLD Hoi Paul, ik kan me voorstellen dat je graag Netflix wilt kunnen kijken via de tv-ontvanger. Ik help je graag op weg om dit in orde te maken.

Ik zie dat je twee Motorola tv-ontvangers hebt op dit moment. Ik kan ze niet tegelijk omruilen, daarom heb ik er alvast één voor je aangevraagd. Je ontvangt 'm zo snel mogelijk, binnen enkele werkdagen. Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles is gelukt? Dan kan ik daarna een tweede jouw kant op sturen.

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11

@PaulVLD Hoi Paul, ik kan me voorstellen dat je graag Netflix wilt kunnen kijken via de tv-ontvanger. Ik help je graag op weg om dit in orde te maken.

Ik zie dat je twee Motorola tv-ontvangers hebt op dit moment. Ik kan ze niet tegelijk omruilen, daarom heb ik er alvast één voor je aangevraagd. Je ontvangt 'm zo snel mogelijk, binnen enkele werkdagen. Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles is gelukt? Dan kan ik daarna een tweede jouw kant op sturen.

Reputatie 8
Badge +11

@PaulVLD Hi Paul, heb je de eerste tv-ontvanger al ontvangen en zo ja, is alles gelukt? Ik hoor het graag van je.

Yes! Alles is gelukt. De 2e ontvanger mag ook deze kant op komen hoor :)

De oude ontvanger gaat morgen retour!

Reputatie 8
Badge +11

@PaulVLD Fijn om te horen, helemaal goed! De tweede tv-ontvanger komt ook jouw kant op :slight_smile: Je weet me te vinden als ik iets voor je kan doen.

Reageer