beantwoord

Tv-ontvanger word zeer warm en valt steeds uit

• 2 augustus 2020
  • 3 reacties
  • 119 keer bekeken

hallo mn telfort tv ontvanger word abnormaal warm en valt steeds uit kan ik hier een nieuwe voor krijgen

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 3 augustus 2020, 08:26

Hoi @bhdg1982, welkom bij ons op het forum. Het is niet de bedoeling dat de ontvanger heel warm wordt natuurlijk. Hoe warm is 'zeer warm’ precies? Kan je je hand er nog op leggen, of zou je er bij wijze van spreken een eitje op kunnen bakken? Ik ben ook benieuwd hoe de Arcadyan HMB2260 precies staat, staat die vrij, in een kast of anders? Heeft die wel de ruimte voor koeling?

Ik ben ook benieuwd naar het uitvallen, op welke manier valt de ontvanger precies uit? Gaat die helemaal uit, krijg je een foutmelding, blijft het beeld hangen, of iets anders?

Ik hoor het graag van je, dan kunnen we vanaf daar verder kijken :slight_smile:

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Welke tv ontvanger heb je precies en heb je de tv ontvanger al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen.

Vul alvast je forumprofiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare na het weekend wie je bent

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @bhdg1982, welkom bij ons op het forum. Het is niet de bedoeling dat de ontvanger heel warm wordt natuurlijk. Hoe warm is 'zeer warm’ precies? Kan je je hand er nog op leggen, of zou je er bij wijze van spreken een eitje op kunnen bakken? Ik ben ook benieuwd hoe de Arcadyan HMB2260 precies staat, staat die vrij, in een kast of anders? Heeft die wel de ruimte voor koeling?

Ik ben ook benieuwd naar het uitvallen, op welke manier valt de ontvanger precies uit? Gaat die helemaal uit, krijg je een foutmelding, blijft het beeld hangen, of iets anders?

Ik hoor het graag van je, dan kunnen we vanaf daar verder kijken :slight_smile:

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @bhdg1982, we hebben helaas geen reactie meer van je gezien. Is de ontvanger inmiddels minder warm, of is het op een andere manier opgelost? Als ik nog iets voor je kan doen weet je me te vinden.

Reageer