beantwoord

TV ontvanger werkt slecht

• 13 april 2020
  • 11 reacties
  • 169 keer bekeken

Reputatie 1

Goedenavond, 

Onze tv ontvanger start sinds een tijdje slecht op. Het geluid gaat aan, maar het beeld komt pas na een paar minuten. Is hier iets aan te doen of is een nieuwe de enige optie?

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 15 april 2020, 11:12

@Nieuwenhuis Fijn dat je het hebt kunnen proberen. Het lijkt mij een goed idee om deze tv-ontvanger te vervangen, daarom heb ik een nieuwe voor je aangevraagd. Je ontvangt het pakketje binnen enkele werkdagen, zo snel mogelijk. Ik verwacht dat het met de nieuwe tv-ontvanger weer helemaal goed gaat. Laat je weten of alles is gelukt?

Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Nieuwenhuis heb je het testmenu binnen de decoder al eens doorlopen en kom je dan wat aparts tegen?

Reputatie 1

Hallo @Nieuwenhuis heb je het testmenu binnen de decoder al eens doorlopen en kom je dan wat aparts tegen?

Hoi @JanD , dat zegt me niks, waar kan ik het vinden?

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Nieuwenhuis , klik op de AB op [MENU]

ga naar instellingen

ga naar systeem instellingen

ga naar TV-ontvanger test

en loop de complete test door.

Succes.

Reputatie 1

Hallo @Nieuwenhuis , klik op de AB op [MENU]

ga naar instellingen

ga naar systeem instellingen

ga naar TV-ontvanger test

en loop de complete test door.

Succes.

Dank je, ik ga het vanavond testen. Je hoort van mij. 

Reputatie 8
Badge +11

Hi @Nieuwenhuis, ik zie dan JanD je al op weg geholpen heeft, dat is fijn! Is het gelukt om de test te doen, en zo ja, wat is er uit gekomen?

Daarnaast heb ik je gegevens erbij gepakt. Ik zie dat je twee tv-ontvangers hebt thuis, welke van de twee (welk type) heeft deze problemen? Heb je de tv-ontvanger ook al een volledige reset gegeven? Ik hoor het graag van je, dan kijken we vanaf daar verder.

Reputatie 1

Ik heb de tests uitgevoerd, in eerste instantie mislukte de meeste tests. Vervolgens de ontvanger gereset en toen gingen de tests wel goed. Echter blijft het probleem met opstarten nog bestaan. Het betreft de Motorola vip1853.

Reputatie 8
Badge +11

@Nieuwenhuis Fijn dat je het hebt kunnen proberen. Het lijkt mij een goed idee om deze tv-ontvanger te vervangen, daarom heb ik een nieuwe voor je aangevraagd. Je ontvangt het pakketje binnen enkele werkdagen, zo snel mogelijk. Ik verwacht dat het met de nieuwe tv-ontvanger weer helemaal goed gaat. Laat je weten of alles is gelukt?

Reputatie 1

@Alexandra - Telfort bedankt voor je hulp. Ik wacht het af!

Reputatie 8
Badge +11

@Nieuwenhuis Ik hoop dat alles in de tussentijd is gelukt met de nieuwe tv-ontvanger. Ik hoor het graag van je, ook als ik iets voor je kan doen.

Reputatie 1

@Alexandra - Telfort excuus dat ik niet had gereageerd. Ik had ondertussen telefonisch contact gehad met de klantenservice, aangezien de oude ontvanger afgemeld moest worden. Alles werkt nu weer goed, dank je wel!

Reputatie 8
Badge +11

@Nieuwenhuis Geen probleem! Fijn om te horen dat alles uiteindelijk helemaal gelukt is :slight_smile:

Reageer