beantwoord

Tv-ontvanger werkt niet naar behoren

• 18 september 2020
  • 5 reacties
  • 108 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemorgen onze tv ontvanger kastje werkt niet goed meer helaas. Zodra je deze aan wil zetten gaat deze niet aan. Elke dag moet de ontvanger daardoor wel 2 tot 3 keer “gereset” worden. We hebben al andere kabels en stroom adapter geprobeerd. Na de “reset” gaat de ontvanger wel weer aan.  Graag hoor ik een oplossing voor dit probleem.

Alvast bedankt voor de reactie. 
met vriendelijke groet Stephan 

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 21 september 2020, 11:12

@Stephan0783 Goedemorgen Stephan, dankjewel! Ik zorg dat er een nieuwe tv-ontvanger jouw kant op komt. Deze heb je binnen een paar werkdagen in huis. Ik hoor graag of alles is gelukt met aansluiten en hoe de nieuwe tv-ontvanger het daarna doet.

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Heb je de ontvanger al eens terug gezet naar de fabrieksinstelling en welk model ontvanger heb je

Reputatie 1

Bedankt voor je reactie! Heb ontvanger nu aangezet om de fabrieksinstellingen terug te zetten! Hopelijk zal dit het probleem oplossen! Laat het weten groetjes Stephan 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Stephan0783, fijn om te zien dat @jimny je al op weg geholpen heeft! Net als hij ben ik wel benieuwd naar welke tv-ontvanger je hebt? Goed dat je de reset al hebt gedaan, dat helpt vaak heel goed bij veel verschillende problemen. Laat je ons weten hoe het verder is gegaan?

Reputatie 1

Goedemorgen Alexandra,

Het type zie je op bijgevoegde foto. 

blijft heel traag lijkt alsof niet altijd reageert. Voor alsnog gaat de ontvanger wel aan.

Groetjes,

stephan 

Reputatie 8
Badge +11

@Stephan0783 Goedemorgen Stephan, dankjewel! Ik zorg dat er een nieuwe tv-ontvanger jouw kant op komt. Deze heb je binnen een paar werkdagen in huis. Ik hoor graag of alles is gelukt met aansluiten en hoe de nieuwe tv-ontvanger het daarna doet.

Reageer